هنوز تا رسیدن به هدف حمایت فاصله داریم/ کدفانی بر شور و شوق رزمندگان تأثیر گذاشت


ساعت: 11:34
تاریخ انتشار: 1401/02/05
کد خبر: 1834291

ما باید بیشتر روی وزن کم و سبک سرمایه گذاری کنیم.

پیشکسوت کشتی آزاد کشورمان گفت: هنوز با برنامه قوی که بتواند آینده کشتی را تضمین کند فاصله داریم اما مسابقات قهرمانی آسیا آغازی برای حمایت از تیم های ملی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی ; مجید هدایی قهرمان کشتی آزاد جهان و آسیا گفت: کشتی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا همیشه روی سکو بوده است و قبل از مغولستان 28 بار قهرمان شدیم اما قهرمانی از آن دوره متفاوت و رضایت بخش بود زیرا کادر فنی منتخبین را دنبال می کرد. و جوانان قهرمان مسابقات کشوری را به آسیا فرستاد.

خدایی ادامه داد: این تصمیم باعث شد تا از شهرها و استان های مختلف مانند استان خراسان شمالی و آذربایجان شرقی در تیم ملی کشتی فرنگی ملی پوش داشته باشیم و تعدادی از ملی پوشان برای اولین بار به مسابقات رسمی بین المللی اعزام شوند. کشتی گیران و مربیان با انگیزه کار کنند و به جایگاهی که شایسته است برسند.

پیشکسوت کشتی کشور با اشاره به اینکه با وجود درخشش جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا هنوز تا رسیدن به هدف حمایت فاصله داریم، خاطرنشان کرد: هنوز با برنامه قوی که بتواند آینده کشتی را تضمین کند فاصله داریم، اما قهرمانی آسیا به عنوان یک برنامه است. آغاز حمایت از تیم‌ها: «این ملی است و باید به همین سبک و سیاق ادامه دهیم تا با شناسایی جنگنده‌های مستعد دید روشنی از کشتی ایجاد شود.

سرمربی سابق تیم ملی درباره عملکرد کادر فنی در مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان گفت: کارنامه کادر فنی قابل قبول بود. رزمنده ها سرشار از روحیه بودند و در چهره هایشان میل و روحیه جنگندگی و اعتماد به نفس وجود داشت و این نشان دهنده نفوذ ستاد است.

این کارشناس کشتی با اشاره به المپیک که مهمترین هدف کشتی ایران است، به بیان نقاط ضعف کشتی آزاد پرداخت و گفت: بازی های المپیک بزرگترین ورزشگاه جهان است و همه کشورها با بهترین آمادگی وارد مسابقات می شوند. بهترین نتایج.”دو سال تا المپیک پاریس باقی مانده است، ما باید در رده سبک وزن بیشتر تلاش کنیم و مبارزان بیشتری را شناسایی و مبارزه کنیم.

خدایی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: در اوزان سنگین و سنگین مانند 86 کیلوگرم، 92 کیلوگرم، 97 کیلوگرم و 125 کیلوگرم مبارزان بسیار خوبی داریم اما در وزن کم و سبک باید بیشتر سرمایه گذاری کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید