تلاش کمیسیون کشاورزی مجلس برای رفع مشکلات تولیدکنندگان/ تلاش می کنیم در تنظیم بازار نقش موثری داشته باشیم.


ساعت: 13:52
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1819109

رحمت الله نوروزی گفت: امیدواریم با تعامل کمیته کشاورزی و وزارت جهاد کشاورزی بتوانیم نقش موثرتری در حل مشکلات تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و تنظیم بازار ایفا کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رحمت الله نوروزی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: یکی از بحث هایی که در سال گذشته در کمیسیون کشاورزی مجلس مطرح شد، تعیین نرخ محصولات استراتژیک کشاورزی به عنوان یک اقدام بسیار ارزشمند بود که با حضور نمایندگان کشاورزان، بنیاد ملی کشاورزی برگزار شد. سازمان تولیدکنندگان و نظام مهندسی گندم.

وی با اشاره به نظارت میدانی بر بنادر استان های مختلف توسط اعضای کمیته کشاورزی افزود: این نظارت ها به منظور رفع مشکلات موجود در مسیر تولید، حمایت از محصولات کشاورزی و باغی و گره گشایی انجام شد. کشاورزان و باغداران

نوروزی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات مربوط به تامین مواد اولیه دام، جلسات مختلفی با مسئولان بانک مرکزی، وزارت اقتصاد، گمرک و جهاد کشاورزی و با تلاش اعضای کمیته کشاورزی برگزار شد. آژانس ها

وی گفت: اجرای طرح انتزاع بر اساس سیاستی که در مجلس نهم دنبال شد به سازمان صمت سپرده شده که در یک جهاد از سوی نمایندگان مجلس به وزارت کشاورزی بازگردانده شد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون کشاورزی نقش بسیار مهمی در دیدار با سران قوا در بازگشت وزارت جهاد کشاورزی داشتند. . حل مشکلات تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و تنظیم بازار برای ایفای نقش موثرتر.

نوروزی تصمیم کمیته کشاورزی برای اجرای شعار سال گذشته را جدی دانست و افزود: همچنین با همکاری کمیته تلفیق اقدامات خوبی در حوزه امنیت غذایی به عنوان یکی از دغدغه های اعضا انجام شده است. کمیته کشاورزی و وام های خوب تصویب شد.

وی با برشمردن اقدامات انجام شده در حوزه آبخیزداری و آبخوان داری، تسطیح اراضی کشاورزی و احداث راه بین مزارع و همچنین قیمت گذاری محصولات استراتژیک از جمله گندم را 9500 اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید