هاینن تجربیات ارزشمند خود را با مربیان ایرانی به اشتراک می گذارد / ویتال یکی از مشهورترین و موفق ترین مربیان والیبال در جهان است


ساعت: 11:41
تاریخ انتشار: 1401/01/19
کد خبر: 1820368

کارشناس هیئت رئیسه فدراسیون والیبال با تاکید بر اینکه ویتال هاینن یکی از مشهورترین و موفق ترین مربیان والیبال جهان در سال های اخیر است، گفت: این مربی بلژیکی در مدت سه روز حضور در تهران تجربیات ارزشمندی را به اشتراک گذاشت. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمود افشاردوست گفت: معتقدم یادگیری هرگز پایانی ندارد و علم هیچ گاه محدود نخواهد شد، بنابراین در هر زمانی می توانید. او به دنبال علم و دانش است.

وی گفت: در حضور یکی از مشهورترین و موفق ترین مربیان والیبال دنیا در سال های اخیر فرصت بسیار خوبی داشتم تا چیزهای جدیدی یاد بگیرم. شرکت کردن.

مربی بین المللی والیبال ایران ادامه داد: نحوه کار مربیان در دنیا تقریباً یکسان است. در چند سال اخیر که همیشه از حضور مربیان خارجی در والیبال ایران استفاده کرده ایم، شاهدیم که مربیان کشورهای مختلف تقریباً از روش های تمرینی مشابهی استفاده می کنند، اما نکته مهم، تجربه این مربیان در میادین بزرگ بین المللی است.

دبیرکل سابق فدراسیون والیبال گفت: هاینن مربی بسیار باهوشی است و در این مدت سه روزه به طور کلی با مربیان صحبت کرد و در واقع سلیقه خود را برای شرکت کنندگان توضیح داد. تاکید می کنم تجربه او در عرصه های مهم بین المللی که شخصا تجربه کرده است می تواند برای همه مفید باشد.

مربی اسبق تیم ملی والیبال درباره چرخه المپیک 2024 پاریس تیم ملی به رهبری بهروز عطایی گفت: مربی ایرانی در بالاترین سطح ملی، برای استفاده البته این مربی باید همه جوانب را در نظر بگیرد و بسازد. استفاده خوب از مشاوره تخصصی

مربی بین المللی تخصصی و پیشرفته والیبال که از 15 فروردین با تدریس ویتال هاینن بلژیکی در هتل المپیک تهران آغاز شده بود، عصر چهارشنبه 18 فروردین ماه به کار خود پایان داد.

بیش از 250 مربی زن و مرد از استان های مختلف کشور در این دوره شرکت کردند که بزرگترین گردهمایی مربیان والیبال در تاریخ ایران را تشکیل می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید