کار با مربیان مختلف داخلی و خارجی به من تجربیات زیادی داد/ در حال آماده شدن برای هانگژو هستیم

ساعت: 12:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794807

همه کودکان انگیزه دارند تا تمرینات خود را دنبال کنند

مربی تیم ملی آب های آرام بانوان گفت: همه بچه ها انگیزه دارند تمرینات خود را برای حضور پرقدرت در بازی های آسیایی دنبال کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهسا مجلسی مربی تیم ملی آب های آرام بانوان با اشاره به روابط عمومی فدراسیون قایقرانی درباره روند تمرینات تیم ملی آب های آرام گفت: با ورود پدرو سنا سرمربی تیم ملی آب های آرام. 32 متسابق در بخش بانوان و 26 نفر در بخش بانوان شروع کردند که در پایان اردوی اول در مجموع 13 نفر از بانوان در بخش کانو و کایاک انتخاب شدند.

وی ادامه داد: این افراد در اردو می مانند و تمرینات فشرده و فشرده ای را پشت سر می گذارند و همه امیدواریم با این اردوها و تمرینات منظم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی گفت: این اردوها همچنان برای آماده سازی ورزشکاران برای بازی های آسیایی هانگژو ادامه دارد و اکنون ورزشکاران با انگیزه بالا تمرینات خود را آغاز کرده و ادامه خواهند داد.

وی در خصوص تجربه کار با مربی برزیلی گفت: در سال های اخیر همکاری با مربیان مختلف داخلی و خارجی تجربه زیادی به من داده است و سعی می کنم با پدرو سنا همکاری کنم تا شاهد روند رو به رشد ورزشکاران و کسب رنگ باشیم. مدال‌ها. «بیا در مسابقات پیش رو باشیم.

مجلسی در پایان گفت: خدا را شکر فضای بسیار خوبی در اردو حاکم است و همه برای بهترین بودن تلاش می کنند. امیدواریم با این روند شاهد نتایج درخشانی از تیم آب های آرام در مسابقات پیش رو باشیم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید