بزرگترین گردهمایی مربیان والیبال ایران; هاینن شروع به تدریس کرد


ساعت: 16:40
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819555

دوره بین المللی تخصصی و پیشرفته مربیگری والیبال ایران امروز دوشنبه 15 فروردین با تدریس ویتال هاینن در هتل المپیک تهران و با حضور بیش از 250 مربی آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، کمیته آموزش و پژوهش با همکاری واحد بین الملل معاونت ارتباطات فدراسیون والیبال به منظور افزایش سطح دانش تخصصی مربیان برتر و انتقال تجربیات مربیان جهان ، با حضور ویتال هاینن مربی پرافتخار بلژیکی.

این دوره از ساعت 15 امروز (دوشنبه 15 فروردین) با حضور دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در سالن کنفرانس هتل المپیک تهران آغاز شد.

وحید مرادی مشاور ارشد رئیس فدراسیون، فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان، میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران، جواد مهرگان سرپرست آموزش و پژوهش کمیسیون و دیگران از دیگر شرکت کنندگان در مراسم افتتاحیه بودند.

برنامه ریزی تمرینات آمادگی تیمی، دوره های طراحی آموزشی برای تیم های پیشرفته، مدیریت تیم در حین مسابقه و اپلیکیشن های آنالیز برای مربیان از جمله سرفصل های این دوره است.

در این دوره که بزرگترین گردهمایی مربیان والیبال ایران است بیش از 250 مربی زن و مرد از استان های مختلف کشور شرکت کردند. این دوره روزهای دوشنبه و سه شنبه 15 و 4 فروردین از ساعت 15 الی 22 و چهارشنبه 17 فروردین از ساعت 13 الی 19 پیگیری می شود.

از مربیان تیم های ملی والیبال نیز برای شرکت در این دوره دعوت به عمل می آید. سرمربی تیم ملی والیبال عراق و مربی تیم والیبال کردستان نیز از جمله شرکت کنندگان در این دوره هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید