ویتال هاینن به ایران می آید/ دیدار سرمربی پرافتخار لهستانی در تهران

ساعت: 16:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795258

سرمربی پرافتخار و سابق تیم ملی لهستان برای تدریس دوره تخصصی والیبال به تهران می آید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، کمیته آموزش و پژوهش در نظر دارد با هدف افزایش سطح دانش حرفه ای مربیان مطرح کشور و انتقال تجربیات مربیان بزرگ جهان، دوره تخصصی والیبال پیشرفته با محوریت انتقال تجربه. با حضور ویتال هاینن مربی پرافتخار والیبال بلژیکی.

پس از انجام مذاکرات و مکاتبات لازم، مقرر شد این دوره سه روزه بین المللی در فروردین ماه سال آینده (1401) در تهران با حضور مربیان داخلی و خارجی برگزار شود. رقابت و کاربرد آنالیز برای مربیان از سرفصل های این دوره می باشد.

مرغ حیاتی (ویتال هاینناو در سال 1969 در بلژیک به دنیا آمد و کار مربیگری خود را با نولیکو مازک آغاز کرد و پنج بار قهرمان لیگ برتر بلژیک و جام حذفی شد.

او همچنین در سال 2008 نایب قهرمان و در سال 2010 در لیگ قهرمانان اروپا با نولیکو مازک سوم شد. وی همچنین سابقه هدایت تیم های بانک آنکارا و بیدگوچ چ در باشگاه کشاورزی را در کارنامه خود دارد.

هاینن در سال 2012 سرمربی تیم ملی والیبال آلمان شد و ژرمن ها را به مدال برنز جام جهانی 2014 رساند و این مربی همچنین در سال 2017 به همراه تیم ملی والیبال بلژیک در مسابقات لیگ ملت ها به تهران آمد.

هانین در سال 2018 هدایت تیم ملی لهستان را بر عهده گرفت و در همان سال قهرمان جام جهانی شد. این مربی بزرگ والیبال همچنین با تیم ملی لهستان در سال 2019 موفق به کسب مدال برنز لیگ ملت ها و مقام سوم مسابقات قهرمانی قاره اروپا شد.

شرایط و نحوه ثبت نام برای شرکت در این دوره پس از اعلام کمیته آموزش و پژوهش از طریق سایت فدراسیون والیبال اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید