نوبت دهی بیش از 300000 مزایای تامین اجتماعی در کوم / نحوه برنامه ریزی صف در مراکز تامین اجتماعی در کوم


زمان: 15:18
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1812682

مدیر روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان قم با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از 300 هزار نفر از افراد تحت پوشش تامین اجتماعی تحت معاینات پزشکی قرار گرفته اند، گفت: بیمه تامین اجتماعی) و موبایل (*4*1420*25#) بیمه می شوند. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فردا پدرخوانده، بسیاری از شهروندان از انتصاب بیمارستان تامین اجتماعی امام رضا علیه السلام و درمانگاه تامین اجتماعی کوم گلایه داشتند و این موضوع را با خبرنگار ما در میان گذاشتند.

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی معاونت درمان تامین اجتماعی در گفت و گو با کم فردا گفت: بیمارستان و سه مرکز درمانی سرپایی به بیمه شدگان استان خدمات ارائه می کنند.

محمدرضا هدایتی افزود: مدیریت درمان استان کوم سالانه بیش از 500 میلیارد راس گاو برای درمان بیمه شدگان تحت پوشش در سال 1400 بودجه دارد که بیش از 75 درصد برای درمان غیرمستقیم (800 مرکز طرف قرارداد) و 25 درصد برای درمان مستقیم است. بیمارستان درمانی و سه مرکز درمانی).

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام در مراکز درمانی اجتماعی بیمه شدگان را به صورت تلفنی، اینترنتی (سامانه ثبت ساعات در سایت تامین اجتماعی) و تلفن همراه (*4*1420*25#) می پذیرد.

هدایتی گفت: در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان کوم بیش از 150 پزشک عمومی، رسمی و قراردادی وجود دارد و در هر مرکز درمانی یک واحد دندانپزشکی وجود دارد.

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی معاونت درمان تامین اجتماعی شهرستان کوم گفت: لازم به ذکر است از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 241 هزار بیمه شده تلفن همراه، بالغ بر 61 هزار بیمه شده تلفنی و بیش از 2 هزار بیمه شده چهره دارند. به نوبت آنلاین شد.

وی تاکید کرد: در راستای تکریم مددجویان سالمند و کم سواد تعدادی شیفت این افراد با هماهنگی رئیس مرکز توزیع می شود.

وی گفت: خدمات در مراکز تامین اجتماعی درمانی استان بر اساس ساختار، تشکیلات و امکانات و منابع و بر اساس ظرفیت ارائه خدمات به مددجویان و با توجه به جمعیت 700 هزار نفری بیمه شده، اکثر مناطق پس از فراغت از ظرفیت در مراکز املاک و مستغلات به مراکز دولتی و خصوصی طرف متعاهد اطلاق می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید