سامانه مکانیزه نوبت دهی پایانه بار در نوشهر راه اندازی می شود


ساعت: 12:00
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835041

سعید یزدانی گفت: سال گذشته جلسات متعددی برای نصب و راه اندازی سیستم مکانیزه نوبت دهی در پایانه بار در نوشهر برگزار شد اما هنوز حل نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از بلاغ ، سعید یزدانی صبح امروز در جلسه ساماندهی پایانه بار که با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران برگزار شد؛ با توجه به اینکه 200 هزار نفر در این ترمینال قرار دارند، این پایانه بارگیری می شود. وی با انتقاد از کار نکردن سیستم مکانیزه نوبت دهی در پایانه بار نوشهر گفت: پایانه ابلاغ بار به دلیل وجود بندر نوشهر بسیار حائز اهمیت است و متاسفانه سال گذشته جلسات متعددی برای نصب و راه اندازی سیستم مکانیزه برگزار شد. هنوز به نتیجه نرسیده است

یزدانی گفت: بیان این چالش مشکلات زیادی از جمله تاخیر در تخلیه و بارگیری کشتی ها را ایجاد کرده که نارضایتی صاحبان کالا را به همراه داشته و بی شک مقصد تجار نوشهری را به سایر بنادر تغییر خواهد داد.

وی افزود: بی شک توسعه و رونق بندر نوشهر به طور مستقیم منجر به ایجاد اشتغال پایدار و توسعه و پیشرفت این شهرستان می شود و تمام تلاش ما بر این بوده است که موانع و مشکلات پیش روی توسعه این بندر را برطرف کنیم. بندر.”

فرماندار نوشهر گفت: یکی از جدی ترین مشکلات این بندر طی سالیان گذشته چالش پایانه های باربری است و این امر باید با راه اندازی سامانه مکانیزه نوبت دهی آنلاین بر اساس اصول تعیین شده و قیمت گذاری برای حمل کالا در داخل شهر انجام شود. و تعیین زمان مشخص برای اعلام بار «جلوگیری از برخی سوء استفاده ها و افزایش غیرقانونی قیمت حمل و نقل بار برای رفع این مشکل.

در این جلسه مقرر شد تعرفه مذکور به صورت رسمی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام و رصد شود و با توجه به ایجاد زیرساخت های سخت افزاری پایانه مکانیزه بار این نرم افزار به زودی نصب و به بهره برداری می رسد. تا حد امکان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید