امشب مهلت ثبت‌نام ۷ خودروی داخلی در سامانه یکپارچه نوبت‌دهی پایان می‌یابد

تحویل هفت مدل خودرو از محصولات پنج خودروساز به صورت رایگان و از محل محصولات جدید و یا ظرفیت های بیکار موجود برخی خودروسازان که ثبت نام آن از دو روز پیش از دوشنبه 29 آذرماه از طریق نوبت دهی یکپارچه خودرو آغاز شده است. سیستم، امشب به پایان می رسد.

به گزارش خبرگزاری موج


مطابق با اجرای طرح های فروش یک ماشینداخلی (تولید و مونتاژ) از محل عرضه محصولات جدید یا ظرفیت بیکار موجود برخی خودروسازان به صورت آزاد (بدون قرعه کشی و بدون نیاز به انسداد 100 میلیون تومان در حساب پروکسی) از طریق سامانه یکپارچه نوبت دهی خودرو، تحویل هفت مدل خودرو محصولات تولید و مونتاژ پنج شرکت خودروسازی از روز دوشنبه (30 آذر) آغاز شده و تا عصر امروز به اتمام می رسد.

در این مرحله هفت محصول هایما 7X (ایران خودرو)، لامرایما (آرین موتور)، جک S3، جک J4 و KMC X5 (بهمن موتور)، دایون Y7 (ایلیا موتور) و تیگارد X35 (سینار موتور) به مشتریان ارائه شد. مشتریانی که دارای شرایط عمومی مانند نداشتن پلاک فعال، عدم خرید از خودروسازان به مدت 48 ماه (دو خودروساز بزرگ) و 24 ماه (خودروسازان خصوصی)، حداقل 18 سال سن و … می توانند مراحل ثبت نام خود را از دوشنبه با تاخیر چند ساعته انتخاب ماشین داشته باشید.

این پیشنهاد در قالب طرح فروش فوق العاده برای محصولات با مدت تحویل حداکثر تا سه ماه و برای سه گروه از مشتریان ثابت، مادران مشمول طرح برای جوانان و صاحبان خودروهای فرسوده اجرا شد.

با توجه به اینکه این مهلت ثبت نام “سه روز” می باشد. بنابراین، این مهلت امشب (11:59 شب چهارشنبه 22 دسامبر) به پایان می رسد.

با توجه به اینکه حدود دو هفته پیش موضوع تحویل رایگان انواع محصولات خودروسازان از محل بیکار و یا محصولات جدید خودروسازان بر بستر سامانه یکپارچه خودرو اعلام شد و تاکید شد که قبلا فروش مرحله‌ای (مانند دو مرحله اول فروش یکپارچه) وجود نخواهد داشت و با اجرای ایده معاونت وزیر صمت و با تغییر مکانیسم سیستم یکپارچه خودروی بومی، هر از چند گاهی خودرو در سامانه عرضه می شود و مشتریان می توانند بدون نیاز به تعریف حساب نمایندگی و 100 میلیون تومان در حساب خود مسدود کنند. برای ثبت نام، شایان ذکر است که اگرچه سیستم مانند روال برنامه های قبلی فروش خودرو غیرفعال و بسته نخواهد شد. اما این بازه زمانی در نظر گرفته شده برای ثبت نام محصولات فوق به دلیل ظرفیت در نظر گرفته شده برای این دور تحویل خودرو است تا کاربران واقعی بتوانند ثبت نام خود را تکمیل کنند.

همانطور که گفته شد این تحویل ها بر اساس مصوبات کارگروه خودرویی شورای رقابت و برای تسهیل شرایط برای تمامی متقاضیان خودرو صورت گرفته است.



آیا این خبر مفید بود؟