احتمال تمدید مهلت ثبت نام خودروهای داخلی/وزارت صنعت: بار سنگین سایت منجر به اختلال در روند ثبت نام شد.

احتمال تمدید مهلت ثبت نام خودروهای داخلی/وزارت صنعت: بار سنگین سایت منجر به اختلال در روند ثبت نام شد.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه تردد سامانه یکپارچه ثبت نام خودروهای داخلی همچنان بالاست، از مردم خواست نگران نباشند. زیرا قطعا مراحل ثبت نام ادامه داشته و حتی امکان تمدید نیز وجود دارد.

مرحله دوم ثبت نام در طرح یکپارچه تحویل خودرو بومی که برای ثبت نام خودروی مورد نظر است از دیروز آغاز شده و تا فردا 7 اسفندماه مهلت دارد، اما به دلیل بار ترافیکی موجود که باعث اختلال شده است. مراحل ثبت نام و روند ثبت نام کند است، امکان تمدید ثبت نام وجود دارد.

از دیروز تا امروز (شنبه) تعداد زیادی از متقاضیان در تماس با ایسنا اعلام کرده اند که با پیام های متعددی مانند عدم تطابق کد ملی متقاضی با شماره همراه، عدم تایید حساب کاربری، عدم شناسایی متقاضی و … مواجه شده اند. .

در همین رابطه امید کلیباف – سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت – اعلام کرد: ثبت نام از روز گذشته آغاز شده و متقاضیان می توانند با ورود به سامانه ثبت نام کنند. البته ترافیک سایت بالاست و مردم از این بابت نگران نباشند زیرا به متقاضیان اطمینان خاطر از ادامه ثبت نام و حتی امکان تمدید وجود دارد.

وی افزود: تا ساعت 8 صبح امروز (شنبه) 280 هزار نفر در این سامانه اقدام به خرید خودرو کرده بودند که البته 900 نفر از ثبت نام خود انصراف دادند.

دیدگاهتان را بنویسید