استانداری در غرب مازندران راه اندازی می شود/ انتقاد از کار نکردن راه دسترسی نوشهر – کجور


ساعت: 09:17
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878600

محمود حسینی پور خواستار راه اندازی هر چه سریعتر نمایندگی در غرب مازندران به منظور تسهیل در رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردم این منطقه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، سیدمحمود حسینی پور شنبه شب در مراسم معارفه سرپرست استانداری نوشهر افزود: .

وی ادامه داد: به عنوان مثال فردا با 50 مدیر کل و معاون استاندار در چالوس حضور خواهیم داشت و قطعا این رویکرد دولت گامی در راستای تحقق عدالت اساسی است.

حسینی پور با اشاره به ظرفیت‌های زیرساختی فراوان نوشهر از جمله بندر، فرودگاه، گمرک و مجاورت با جنگل و دریا، گفت: متاسفانه این شهر قدیمی به تناسب ظرفیت موجود رشد و توسعه نداشته است و باید این موضوع ایجاد شود. سوال کرد: برای فرماندار جدید این شهر و علت را بپرسید.

استاندار مازندران با انتقاد از کار نکردن راه دسترسی مستقیم نوشهر به کجور گفت: این طرح از مصوبات حدود 40 کیلومتری دولت های گذشته در سال 85 بوده که متاسفانه اجرایی نشده و باید پیگیری شود.

حسینی پور با بیان اینکه جاده نقش بسیار مهمی در توسعه هر منطقه دارد، افزود: بخش کجور با فرهنگ و تمدن چند هزار ساله با پتانسیل های کشاورزی، صنعتی و گردشگری متاسفانه راه دسترسی مناسبی وجود ندارد و این امر عامل مهاجرت دهقانان این بخش به شهر و حومه شهرها تبدیل شده است.

نماینده عالی دولت در مازندران ادامه داد: در حالی که نوشهر بر خلاف سایر شهرستان های استان از فرصت های بی نظیری برخوردار است، استاندار جدید باید احیای این ظرفیت ها را سرلوحه کار خود قرار دهد و استانداران نیز به این مهم توجه کنند.

حسینی پور با بیان اینکه برای ارتقا، توانمندسازی فعالیت های اقتصادی، تجاری، صنعتی و گردشگری در منطقه برنامه داریم، خاطرنشان کرد: نوشهر نباید ظرفیت سازی داشته باشد و فقط باید احیا شود.

وی گفت: سیاست امروز ما توسعه تجارت با کشورهای CIS است. یکی از بنادری که می تواند نقش بسیار موثری داشته باشد بندر نوشهر است و همه باید به کمک فرماندار نوشهر بیایند و این شهر را به مرکز تجاری مازندران تبدیل کنند.

استاندار مازندران با بیان اینکه شما در قلب گردشگری هستید اما بافت نوشهر هنوز گردشگری نیست، گفت: با ایجاد المان شهری در نوشهر جلوی گردشگران را بگیرید و در آن مسیر کسب درآمد کنید.

وی همچنین با اشاره به مسیرهای آبی، هوایی و زمینی نوشهر بر لزوم همکاری و تجارت با کشورهای همسایه تاکید کرد.

استاندار مازندران خواستار راه اندازی هر چه سریعتر نمایندگی در غرب مازندران برای تسهیل در حل مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردم منطقه شد تا مدیران ارشد بتوانند در هفته نامه حضور یابند و از نزدیک با مسائل و مشکلات مردم آشنا شوند. مشکلات و مطالبات مردم برنامه ریزی شود.

در پایان این مراسم از زحمات سعید یزدانی فرماندار نوشهر تقدیر و رستم زرودی به عنوان سرپرست فرمانداری نوشهر معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید