لزوم تسریع در روند گازرسانی قطعه «کجور» نوشهر

ساعت: 09:39
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782176

سعید یزدانی بر تسریع اقدامات پیگیری برای تسریع در روند گازرسانی در قطعه کجور نوشهر تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سعید یزدانی شنبه شب در نشست بررسی گازرسانی در بافت تاریخی کجور بر تسریع اقدامات پیگیری برای تسریع در روند آغاز گازرسانی به کجور تاکید کرد و گفت: کجور به عنوان منطقه ای کوهستانی و سردسیر است. بخشی از نوشهر متاسفانه هنوز به شبکه سراسری گاز وصل نشده بود و به دلیل بافت تاریخی و قدمت آن برای اهالی این بخش اصلاً زیبا و باوقار نبود.

سعید یزدانی گفت: اگرچه پول به صورت CNG به CNG و کجور تحویل داده شد، اما متاسفانه بارها در روند گازرسانی به این دو شهر با مشکل مواجه شدیم و در نهایت با نظارت مستمر و تلاش و توزیع وام، طولانی شد. – مدت درخواستی از سوی افراد محترم در این بخش در آستانه اجراست.

فرماندار نوشهر گفت: برای عملیاتی شدن هر چه سریعتر این پروژه باید اقدامات ویژه ای انجام دهیم و در هفته های آینده کمیسیون ویژه ای در شهرستان نوشهر کار این پروژه را آغاز می کند.

گفتنی است برای اجرای این پروژه بزرگ 280 کیلومتر خط لوله در مناطق کوهستانی احداث می شود که 44 کیلومتر آن 20 اینچ و مابقی 12 اینچ خواهد بود. هر فاز به طور جداگانه توسط پیمانکار انجام خواهد شد.

این خط لوله از دو منطقه ونوش در مرکز نوشهر به 2 جاده کدیر در قطعه کجور با لوله 20 اینچ و سپس از آنجا 2 خط لوله 12 اینچی یکی برای شهرهای استخر و کجور و روستاهای قطعه کجور و دیگری برای قطعه تصنیف شهر نور و ترومپت چلاو آمل دیگری توسط دوآب مرزن آباد در 6 کیلومتری و از دوآب تا پل و کجور در 34 کیلومتر ساخته می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید