نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری 10.9 درصد / نرخ مشارکت اقتصادی استان در پاییز 1400 41 درصد است.

ساعت: 11:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1799940

سید حفیظ الله فاضلی گفت: بر اساس نتایج منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران، بیکاری در چهارمحال و بختیاری در پاییز امسال 10.9 درصد بوده که نسبت به سال گذشته یک درصد کاهش داشته است. سال.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید حفیظ الله فاضلی مدیرعامل تعاون کار و اجتماعی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی بیان کرد: نتایج طرح سرشماری کار در پاییز 1400 منتشر شد.
وی افزود: بر اساس نتایج منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری در پاییز امسال 10.9 درصد بوده که نسبت به سال گذشته یک درصد کاهش داشته است. “
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد:
فاضلی بیان کرد: کاهش نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری روند مطلوبی را دنبال می کند، بنابراین ضمن کاهش شکاف بین نرخ بیکاری استان و کشور، این استان رتبه نهم بیکاری را در بین سایر استان ها دارد و امید است در استان تامین شود. در صورت تداوم روند کاهش نرخ بیکاری، فاصله نرخ بیکاری در کشور و استان به حداقل میزان ممکن خواهد رسید.
وی نرخ مشارکت اقتصادی چهارمحال و بختیاری در پاییز 1400 را 41 درصد و نرخ مشارکت اقتصادی کشور را 40.9 درصد اعلام کرد و گفت: نرخ مشارکت اقتصادی استان در سال های اخیر همواره بالاتر از مشارکت اقتصادی بوده است. نرخ در کشور عرضه نیروی کار در استان بالاتر از میانگین کشوری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید