بیکاری گریبانگیر جوانان استان لرستان می شود/ تلاش می کنیم از رنج بیکاری و بیکاری بکاهیم

ساعت: 08:51
تاریخ انتشار: 14/9/1400
کد خبر: 1790918

آیت الله رئیسی گفت: بیکاری گریبانگیر جوانان استان لرستان شده و تلاش می کنیم رنج بیکاری و بیکاری را کاهش دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر، آیت الله رئیسی صبح امروز در ابتدای سفر به استان لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: میلاد حضرت زینب(س) را گرامی می داریم و از شهدای والامقام این استان به ویژه 6 هزار و 300 شهید استان لرستان تجلیل می کنیم. همچنین شهدای پرستار و شهدای خدمت به مردم را گرامی می داریم.

وی افزود: در این استان کسانی که در سال های دفاع مقدس در مقابل دشمن ایستادند و پشتیبان سرسخت حق علیه باطل بودند، امروز توفیق من و همکارانم در جمع مردم لرستان است. استان امروز».

آیت الله رئیسی گفت: بیماری کرونا ما را از حضور در جامعه مردمی باز می دارد، اما دوست دارم در شهرستان های استان و در بین مردم پاک، مومنانه و ولایتمدار حضور داشته باشم، اما شرایط اجازه نمی دهد. در جلسات شورای اداری اقشار و بخشی از سفر به چالش واحدهای صنعتی.

وی با اشاره به وضعیت واحدهای تولیدی در استان گفت: با وجود ظرفیت زیرساختی خوب در استان، اما در صنایع برخی واحدهای صنعتی نیمه تعطیل و برخی دیگر با وجود نیاز شدید به کار تعطیل هستند و ما متضرر می شویم. لرستان، دختران و پسران تحصیل کرده زیادی هستند که از بیکاری رنج می برند.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ظرفیت آب، خاک و گردشگری وجود دارد اما بیکاری در استان زیاد است و محور برنامه ها بررسی موانع و مشکلات است و ببینیم در استان و تهران چه می توان کرد.

آیت الله رئیسی گفت: تلاش می کنیم رنج بیکاری و بیکاری را کاهش دهیم و می توان از بسیاری از فرصت های موجود استفاده کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید