تمرکز جوانان تحصیلکرده از دولت و مردم رنج می برد. ما جوانان را برای تحریک تولید رئیس جمهور / بازدید از یک کارخانه آزمایش بسته انجام می دهیم

زمان: 11:26
تاریخ انتشار: 1400/07/22
کد خبر: 1776063

رئیس جمهور با اشاره به اینکه تمرکز جوانان تحصیل کرده “به دولت و مردم آسیب می رساند” گفت: “ما از جوانان برای” افزایش تولید “استفاده می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در هفتمین سفر استانی خود وارد فرودگاه شیراز شد و مورد استقبال آیت الله دیکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز ، محمد هادی ایمانیا ، نمایندگان مجلس استان فارس و کارکنان قرار گرفت. به

بازدیدهای وسواسی از مناطق فقیرنشین شیراز و واحدهای صنعتی استان که طی سالیان متمادی با مشکل روبرو شده اند ، مشارکت در اداره استان و ملاقات با علما و نخبگان از برنامه های آیت الله رئیسی برای بازدید از زبان فارسی است.

وزیر بهداشت ، وزیر جهاد کشاورزی ، وزیر راه و شهرسازی ، وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، وزیر رهنمودها ، وزیر کشور ، وزیر نفت ، وزیر نیرو ، رئیس سازمان برنامه و بودجه ، مجلس معاون رئیس جمهور ، معاون توسعه روستایی و محروم ، معاون رئیس جمهور در امور زنان و رئیس مرکز روابط عمومی ریاست جمهوری ، آیت الله رئیسی را در این سفر همراهی می کنند.

آیت الله رئیسی با ورود به فرودگاه شهید دستغیب به خبرنگاران گفت که سفر به روستاها باید با برنامه ریزی برای حل مشکلات استان ها و گره گشایی که مردم را نگران می کند ، همراه باشد. و در تهران جلساتی برای بررسی راه حل های پیشنهادی برای مشکلات استان برگزار می شود.

وی گفت: قبل از سفر هیاتی اعزام شده بود و جلساتی در تهران برگزار شده بود.

رئیسی با بیان اینکه خشکسالی در استان فارس یکی از رنج های دولت و مردمی است که برای مقابله با آنها تلاش می کنیم ، افزود: استان فارس دارای ظرفیت زیادی است ، مرکز صنعت و کشاورزی ، مرکز خدمات و مراحل بسیاری است. تجارت و تجارت انجام شده است ، اما برای بازگرداندن ظرفیت باید اقدامات جدی انجام شود.

وی گفت: آنچه بیشترین آسیب را می بیند نیروی جوان با تحصیلات متراکم است که باید توسط جوانان مورد استفاده قرار گیرد و برای افزایش تولید گام های بیشتری برداشته شود.

* رئیس جمهور از مرکز آزمایش بسته بازدید کرد

صبح امروز آیت الله رئیسی پس از ورود به شیراز از کارخانه بسته آزمایش مرودشت دیدن کرد.

رئیس جمهور در آغاز پنجمین سفر استانی خود به استان فارس در روز پنجشنبه ، سهواً از برخی نقاط استان از جمله تعطیلی کارخانه آزمایش مرودشت بازدید کرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بازدید از این واحد صنعتی که سال ها پیش برخی لوازم خانگی مورد نیاز بازار داخلی را تأمین می کرد و چندین سال تعطیل بود ، از مشکلات و مشکلات این واحد و دستورالعمل های لازم به دقت مطلع شد. صادرات ویژه این کارخانه.

رئیس – دست دلالان گاو قطع شده است

ابراهیم رئیسی صبح روز پنجشنبه پس از بازدید از کارخانه آزمایشی مرودشت در بین روستاییان کناره در شهرستان مرودشت قرار گرفت و گفت: باید دست دلالان قطع شود و محصولات دامی بدون هیچ گونه مشکل و واسطه ای در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

وی گفت: دولت در این حوزه و سایر بخشها در تلاش برای حل مشکلات و مشکلات است ، بنابراین کشاورزان و کشاورزان نباید امید خود را از دست بدهند.

رئیسی گفت: کشاورزان و کشاورزان هر کاری که در جهت تولید انجام دهند ، گامی در جهت توسعه کشور و رونق تولید برداشته اند ، به طوری که کار کشاورزان و کشاورزان امروز برای کشور ما قدرت تولید می کند.

رئیس جمهور در مورد موضوع واردات گفت: افرادی که اعلام می کنند باید گوشت و محصولات کشاورزی را از خارج وارد کنند ، اعتقادی به استقلال ایران ندارند.

رئیسی گفت: هر محصول کشاورزی باید در کشور تولید شود ، هر چقدر هم که تلاش کنید ، البته در ابتدا ممکن است هزینه ها افزایش یابد ، اما با گذشت زمان هزینه ها کاهش می یابد ، اما این روند به استقلال کشاورزی کشور کمک می کند.

وی گفت: “از سوی دیگر ، دولت باید دسترسی کشاورزان و کشاورزان به مواد مورد نیاز از جمله مصالح را آسان کند.”

رئیسی همچنین از گلزار شهدای این روستا بازدید کرد.

انتهای پیام /

انتهای پیام /

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید