اختصاص 80 میلیارد تومان برای تکمیل 20 طرح بهداشتی در قزوین / کمبود استاد دانشگاه علوم پزشکی قزوین

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی قزوین یک هزار و 188 تخت بیمارستانی فعال دارد که نسبت به جمعیت کشور کمتر از میانگین کشوری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وزیر بهداشت گفت: میزان واکسیناسیون کرونا در استان قزوین در نوبت اول 96 درصد، دو نوبت 86 درصد و نوبت سوم 50 درصد است و مردم در این زمینه همکاری خوبی دارند.

عین اللهی ادامه داد: یکی از اقدامات مهمی که در استان قزوین انجام شده، طرح تخت درمانی است که در آن پرستاران برای درمان بیماران به منازل خود مراجعه می کنند که به صورت آزمایشی در قزوین انجام شد.


200 میلیارد تن برای تکمیل مرکز تروما استان اختصاص یافت


وی گفت: 50 میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان مدرسه و پژوهشگاه قزوین، 200 میلیارد تومان برای تکمیل مرکز ترومای بیمارستان شهید رجایی و 40 میلیارد تومان برای تکمیل مرکز دیالیز محمدزاده قزوین در این سفر اختصاص یافت.

وزیر بهداشت گفت: تسریع در صدور مجوز ماده 23 توسعه بیمارستان های تاکستان و آبیک، صدور مجوز بیمارستان خصوصی 1000 تختی قزوین و صدور مجوز ماده 23 برای دانشکده داروسازی و طب سنتی. بررسی شدند.

عین اللهی با اشاره به تخصیص 80 میلیارد تن برای تکمیل 20 پروژه بهداشتی در استان، گفت: همچنین اختصاص 1000 میلیارد تن برای ساخت فاز اول بیمارستان 700 تختخوابی قزوین از اقدامات مهمی است که انجام خواهد شد.

وی با اشاره به سفر خود به آبیک گفت: موضوع آلودگی هوای آبیک بسیار مهم است و نیاز به رسیدگی دارد و در آن سفر سوالاتی درباره کارخانه سیمان آبیک مطرح شد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه موضوع جنگل کاری می تواند اقدام مثبتی برای کاهش آلودگی در شهرستان آبیک باشد، گفت: پروژه اطفای حریق و حمل مکانیزه زباله یکی از خواسته های مردم بود که امیدواریم رهاسازی شود. و همچنین بیمارستان آبیک نیاز به توسعه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید