450 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان درمانگاه مهدی (عج) اختصاص می یابد.


ساعت: 09:43
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912544

معاون اجرایی رئیس جمهور صبح امروز دوشنبه (۹ آبان) از بخش های مختلف بیمارستان کلینیک مهدی (عج) تهران بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور صبح امروز دوشنبه (9 آبان) از بخش های مختلف بیمارستان کلینیک مهدی تهران بازدید کرد.

وی در این بازدید نظارتی گفت: امروز این فرصت را داشتیم تا در مجموعه کلینیک مهدی که به تعبیری بزرگترین مجتمع درمانی کشور است حضور داشته باشیم.

وی افزود: درمانگاه مهدی(عج) در پروژه مصلی امام خمینی(ره) واقع شده است و پروژه مصلی امام خمینی(ره) پروژه ای 1000 تختخوابی است که سال ها پیش توسط خیرین پایه گذاری شد و پس از اتمام اسکلت ساختمان بر عهده دولت است. تکمیل آن

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: اگرچه این پروژه معتبر و مهم در تهران پایه گذاری شد، اما ذینفعان آن هم از نظر درمانی و هم از نظر تحصیلی، مردم کل کشور هستند.

منصوری گفت: حدود 30 درصد از آموزش دیده های بهداشت و پزشکی در این کلینیک آموزش می بینند.

معاون رئیس جمهور افزود: انشاءالله در صورت راه اندازی کامل پروژه 1000 تخت بیمارستانی، ظرفیت شبکه بهداشت و درمان کشور افزایش می یابد.

وی بیان کرد: وزارت بهداشت نیز در گذشته اقدامات خوبی انجام داده است که در دولت آیت الله رئیسی سرعت بیشتری گرفت.

منصوری بیان کرد: در گام اول یکصد تخت بیمارستانی از پروژه درمانگاه مهدی بارگیری شده که حکایت از آغاز بهره برداری از این مجموعه دارد.

معاون رئیس جمهور گفت: هفته به هفته تا پایان سال به این تعداد اضافه می شود و انشاالله تا پایان دهه فجر کل پروژه به اتمام می رسد. به منظور افزایش سرعت پروژه، این پروژه جزو پروژه های نیمه تمام به ثبت رسید و پیش بینی می شود 450 میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری تخصیص یابد که 120 میلیارد آن ساخته شده و مابقی ساخته می شود. پس از اتمام این بازدید

وی با بیان اینکه بسیاری از تجهیزات تامین شده است، افزود: این بیمارستان برای اقشار کم برخوردار است، بنابراین برای دولت اهمیت ویژه ای دارد.

منصوری خاطرنشان کرد: سبک و سیاق دولت سیزدهم کار میدانی و جهادی است.

دیدگاهتان را بنویسید