اختصاص 500 میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان طالقانی آبادان


ساعت: 14:24
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813419

سید صولت مرتضوی گفت: برای تکمیل نهایی بیمارستان طالقانی آبادان 500 میلیارد ریال وام اعطا و منابع مالی لازم نیز تامین شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور در حاشیه بازدید از بیمارستان جدید طالقانی آبادان گفت: پس از سفر هیئت دولت به خوزستان، منابع مالی لازم برای تکمیل بسیاری از پروژه ها و زیرساخت های استان تامین شد. “

وی با اشاره به اختصاص 500 میلیارد ریال برای تکمیل نهایی بیمارستان طالقانی آبادان از پیشرفت حدود 100 درصدی ساخت این بیمارستان خبر داد و افزود: اعتبارات لازم برای تکمیل و تجهیز بیمارستان طالقانی تامین شده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: نصب تجهیزات پزشکی و پزشکی در این بیمارستان به زودی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز می شود، ضمن اینکه نصب دستگاه اکسیژن ساز و تجهیزات فاضلاب در بیمارستان طالقانی در حال انجام است.

مرتضوی با اشاره به فراهم شدن زیرساخت های لازم برای ایجاد گردشگری سلامت در آبادان و هرمشهر گفت: با بهره برداری از بیمارستان 70 تختی در هرمشهر و 240 تختخوابی در طالقانی آبادان مردم برای درمان به مرکز استان مراجعه می کنند.

وی گفت: تا شش ماه آینده 300 تخت به ظرفیت تخت های بیمارستانی آبادان و هرمشهر اضافه می شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور برای بازدید از پروژه های عمرانی و درمانی شهرستان های آبادان و هرمشهر به منطقه سفر کرد.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید