اختصاص 200 میلیارد دلار برای تکمیل بیمارستان روانپزشکی در شهر جدید صدرا / توجه جدی در جنوب استان فارس

زمان: 23:15
تاریخ انتشار: 1400/07/22
کد خبر: 1776208

عین اللهی با بیان اینکه باید به جنوب استان فارس توجه جدی شود ، گفت: دو مشکل اصلی در این منطقه کم آبی و مسیرهای حمل و نقل است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شیرازبهرام عین اللهی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی عصر پنجشنبه 22 مهرماه در جلسه هیات اداری فارس در حضور رئیس جمهور گفت که باید به جنوب استان فارس توجه جدی شود. و این یک وسیله نقلیه است.


وی با بیان اینکه 105 پروژه بهداشتی برای استان فارس در نظر گرفته شده است که به بهبود وضعیت درمانی شهرها کمک می کند ، با اشاره به مصوبات بهداشتی آن استان ، گفت: احداث بیمارستان با 1016 تخت در شیراز ، 500 میلیارد تن بیمارستان الانبیاء ، شهر صدرا و تخصیص 200 میلیارد دلار برای تکمیل بیمارستان روانپزشکی در شهر جدید صدرا از جمله این مصوبات است.

تجهیزات عین اللهی بیمارستان امام علی (ع) از دانشگاه آزاد اسلامی ، 250 میلیارد تومان بیمارستان داراب ، 60 میلیارد تومان بیمارستان مرودشت ، 50 میلیارد تومان بیمارستان ماسیری رستم ، 30 میلیارد تومان شهر شهرآباد و تجهیزات مصوبات بهداشتی بیمارستانهای فسا ، ژاندروم و ارهام به ذکر شده.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی همچنین به مشکلات شهر لارستان اشاره کرد و افزود: پوشش نامناسب اینترنت ، جاده های نامناسب ، تامین آب آشامیدنی ، نیاز به پست 400 کیلوولت و پروژه نیمه تمام مجموعه کار یکی از مهمترین مشکلات این شهر بود. لار ، تعیین آب آشامیدنی درجه یک و دوم سلمان فارسی ، احداث دانشگاه فرهنگیان و تکمیل مجموعه کار از جمله پیشنهادهای پیشنهادی است.

عین الهی به برخی مشکلات شهر گراش نیز اشاره کرد و افزود: جاده یکی از مشکلات گراش است ، تعرفه بالای برق و مشکلات آب در این شهر و تکمیل تونل های انتقال آب از سد سلمان فارسی از دیگر موارد مطرح شده است. در گراش .این بود.

در پایان وزیر بهداشت به برخی از مشکلات شهر اوز اشاره کرد و افزود: توزیع سی تی اسکن و مشکلات برق در شهر صنعتی و تکمیل مخزن و بهسازی شبکه آبرسانی و همچنین مشکلات راهها و محورهای مواصلاتی شهر اوز.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید