200 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل زایشگاه و زایمان اراک اختصاص یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک قمیجان و خنداب در گفتگو با دیار آفتاب; وی بیان کرد: در سفر پایان هفته گذشته وزیر بهداشت به شهر اراک و بازدید از پروژه نیمه تمام زایشگاه و زایمان با پیگیری و دستور وزیر بهداشت. سلامت، مبلغ 200 میلیارد ریال مقرر شد تا پایان سال جاری در اسرع وقت تکمیل شود و این بیمارستان اختصاص یابد.

وی افزود: همچنین با پیگیری های انجام شده و در سفر معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو در مهرماه امسال به شهر اراک، مبلغ 70 میلیارد ریال برای تکمیل و این بیمارستان را تجهیز کنید.

عملیات اجرایی بیمارستان زنان و زایمان اراک به عنوان جایگزین بیمارستان آیت الله طالقانی از سال 92 آغاز شد، این بیمارستان تخصصی با ظرفیت 96 تخت در هفت هزار و 800 مترمربع زیربنا در چهار طبقه پیش بینی شده است که تکمیل این بیمارستان می باشد. همچنین جزو مصوبات 18 بخشی از حوزه سلامت استان محسوب می شود.

افتتاح بزرگترین پایگاه آمبولانس هوایی کشور در شهر اراک، بازدید از پروژه های بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)، اورژانس پرتوهای سوانح و سوختگی، بیمارستان زنان و زایمان، مرکز دیالیز خیریه و فاز 3 بیمارستان آیت الله خوانساری از جمله برنامه های وزیر بهداشت است. برنامه سفر یک روزه سلامت در اراک بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید