اختصاص 4 هزار میلیارد ریال برای تکمیل جاده تربت حیدریه به خواف


ساعت: 15:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884952

نایب رئیس کمیته برنامه و بودجه شورای اسلامی اعلام کرد؛

زنگنه گفت: تا پایان امسال 4 هزار میلیارد ریال از سوی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور و شرکت تامین و توسعه زیرساخت های شرق ایران تامین می شود و مقرر شد شرکت سازنده این پروژه را از دو تا طرفین (قسمت اول و دهم).برای اجرا

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن زنگنه نماینده مردم منطقه تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ وی بیان کرد: در جلسه ای که در محل صندلی رئیس مجلس و با حضور دکتر نیکزاد برگزار شد؛ نایب رئیس مجلس، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و نمایندگان سازمان برنامه و بودجه و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی کشور ایران (ایمیدرو) برگزار و مشکلات این پروژه مهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد اقدامات لازم برای رفع مشکلات این پروژه در مهلت مقرر از سوی مسئولین فوق انجام شود.

وی تصریح کرد: مشاور پروژه برآورد دقیق هزینه مورد نیاز برای تکمیل این پروژه (جاده تربت حیدریه به خواف) را به ایمیدرو و شرکت تامین و توسعه زیرساخت شرق ایران اعلام و در هر مرحله از پرداخت، پیشرفت فیزیکی پروژه خواهد بود. اعلام کرد. به اطلاع ایمیدرو و شرکت تامین و توسعه زیرساخت شرق ایران، چ.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: علاوه بر این در هر مرحله بین دو پرداخت، حسابرس سهم 50 درصدی شرکت عمران ایمیدرو و شرکت تامین و توسعه زیربنای شرق ایران باید کتبا تایید کند.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد تا پایان سال 4 هزار میلیارد ریال از سوی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و شرکت تامین و توسعه زیرساخت های شرق ایران تامین شود و مقرر شد شرکت ساختمانی احداث کند. این پروژه در دو بخش (قسمت اول و دهم) می باشد.

نایب رئیس کمیته برنامه و بودجه تصریح کرد: پیمانکاران پروژه دست اندرکار اجرای پروژه و شرکت سازنده در ازای پرداخت تعهدات خود به مبلغ 3 هزار میلیارد ریال برنامه زمانبندی ساخت پروژه را ارائه می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید