اختصاص 25 میلیارد ریال برای ساخت ساختمان انجمن سینمای جوانان تربت حیدریه


ساعت: 16:25
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900678

رئیس انجمن سینمای جوانان تربت حیدریه گفت؛

باقریان با اشاره به اختصاص 35 میلیارد ریال برای ساخت ساختمان انجمن سینمای جوانان گفت: انجمن سینمای جوانان در کشور پرداخت خود را منوط به تامین زمین توسط مجموعه مدیریتی این منطقه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; عباس باگریان رئیس انجمن سینمای جوانان تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه تمامی فعالیت های ما در یک ساختمان استیجاری انجام می شود، گفت: اجاره بهای ساختمان هم اکنون 28 میلیون ریال در ماه است و برای پرداخت مشکل داریم.

وی بیان کرد: با مساعدت نماینده مردم منطقه تربت حیدریه در شورای اسلامی، انجمن سینمای جوانان ایران مبلغ 25 میلیارد ریال برای ساخت دفتر سینمای جوانان تربت حیدریه در نظر گرفته است که پرداخت آنها منوط است. در خصوص تامین زمین توسط گروه مدیریت این منطقه.

بافریان گفت: با پیگیری های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای اسلامی شهر و بویژه کمیسیون فرهنگی قول مساعد برای اختصاص زمین از 150 تا 200 متر مربع داده اند اما این چراغ سبز باعث شده است. هنوز به طور کامل محقق نشده است.

باگریان تصریح کرد: با اختصاص این زمین می توانیم علاوه بر ساخت اداره اداری و آموزشی، گالری و سینمای اختصاصی برای کودکان افتتاح کنیم.

رئیس انجمن سینمای جوانان تربت حیدریه با بیان اینکه انجمن هم اکنون نزدیک به 400 عضو دارد، گفت: امسال دوره ویرایش مجازی و آموزش شخصی عکاسی برگزار شد و در 22 آبان امسال سینمای ملی فیلم آموزشی بود. آزمون برای قبول شدگان این شهرستان برگزار شد. یک دوره آموزشی برگزار خواهیم کرد.

باگریان افزود: از سال 85 که دفتر انجمن به طور رسمی فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد، طبق اعلام انجمن سینمای جوانان کشور، این انجمن یکی از فعال ترین دفاتر کشور محسوب می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید