6 هزار میلیارد ریال اعتبار برای تحقق سفر استاندار خراسان رضوی به تربت حیدریه


ساعت: 15:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۱۹
کد خبر: 1889001

کیپور گفت: هیئت دولت و استاندار خراسان رضوی در سفر ریاست جمهوری در مجموع 104 مصوبه با اعتباری بالغ بر 6 هزار میلیارد ریال به تربت حیدریه اعطا کردند که بیشترین وام اعطایی در حوزه راه بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; علی اکبر کیپور معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: با رایزنی ها و جلسات کارشناسی در نهایت 104 مصوبه با اعتباری بالغ بر 6 هزار میلیارد ریال برای تربت حیدریه در آخرین دوره به تصویب رسید. دو بازدید هیئت دولت به تصویب استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی در این شهرستان می رسد و تا پایان سال مالی 1401 اجرا می شود.

وی با بیان اینکه بیشترین اعتبار در حوزه راه اعطا شده است، گفت: از جمله جهاد کشاورزی با 10، نوسازی مدارس با 4، مخابرات با 7، منابع طبیعی با 6، بنیاد مسکن با 7، بزرگراه با 9، منطقه ای. آب با 8، فرهنگ و دستورالعمل و فنی و حرفه ای هر کدام کدام دو مصوبه بیشترین اعتبار را دریافت کردند؟

فرماندار تربت حیدریه تصریح کرد: از مجموع این مصوبات، 17 مصوبه از مجموع مصوبات و اعتبارات به سفر ریاست جمهوری و حوزه راه های بین شهری و روستایی، تکمیل دانشگاه علوم پزشکی، اختصاص یافت. و پروژه های راهبری روستایی بنیاد مسکن بیشترین اعتبارات بودجه ای اعطا شد.

وی افزود: اعتبارات سفر رئیس جمهور و استاندار خراسان رضوی ربطی به اعتبارات سالانه ندارد و این سفر جهشی و کمکی مضاعف برای این شهرستان و فراتر از اعتبارات سالیانه است که امیدواریم شاهد تاثیرگذاری آن باشیم. تا پایان سال مالی.

کیپور در خصوص اولویت این مصوبات گفت: 19 دستگاه اجرایی در ادارات که باید تقویت، ارتقا و تکمیل طرح ها و پروژه ها را انجام می دادند با کمیته های تخصصی شهرستان و همچنین استان مشورت کردند و این طرح ها و مصوبات در سفر نهایی شد. زمان.

فرماندار تربت حیدریه در خصوص جذب این اعتبارات گفت: جذب 100 درصدی اعتبارات تا پایان سال مالی 1401 بستگی به وضعیت بودجه کشور دارد و در تلاش هستیم تا تمامی مصوبات و اعتبارات تکمیل شود، البته برنامه هایی در حال اجراست. و پروژه هایی مانند مدیریت راه، راه شهری به زاوه، راه روستایی، پروژه های بنیاد مسکن هادی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید