290 میلیارد ریال دانشگاه تربت حیدریه را از سفر ریاست جمهوری جدا می کند


ساعت: 23:17
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1836934

فاتی گفت: در سفر فروردین ماه امسال هیات دولت و ریاست جمهوری به استان 290 میلیارد ریال به دانشگاه دولتی تربت حیدریه کمک شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; عباس هاشمی سیوکی رئیس دانشگاه تربت حیدریه ظهر امروز در مراسم تجلیل از اساتید برتر این دانشگاه گفت: نسبت به تهیه اعتبارات فوق اقدام کنید.

وی در بخشی دیگر به کاستی های سیستم آموزش مجازی اشاره کرد و گفت: طبق آمار وزارت علوم، تعطیلی 2 ساله دانشگاه ها منجر به افزایش معدل کل دانشجویان در کشور شده است. 2 امتیاز سیستم آموزش مجازی.

خاشیسیوکی افزود: همچنین کمبود استاد و دانشجو در این ایام ما را به قدر این بزرگواران آگاه کرده است و به همین دلیل علیرغم اینکه هزینه آموزش حضوری تنها در این دانشگاه 30 میلیارد ریال است. ماه، ما هنوز آموزش را ترجیح می دهیم. ” حضوری ادامه دهید.

رئیس دانشگاه تربت حیدریه ادامه داد: در حال حاضر 65 درصد از دانشجویان این دانشگاه در رشته علوم انسانی تحصیل می کنند و همین تعداد نیز از خوابگاه های غیر محلی استفاده می کنند.

خاشیسیوکی افزود: این در حالی است که در این دانشگاه تنها 2 رشته علوم انسانی داریم و بقیه رشته های ما تجربی، فنی و مهندسی است.

وی گفت: این آمار نشان می دهد که پذیرش رشته های فنی در این منطقه بسیار کم است و بیشترین پذیرش ما از اطراف تربت حیدریه است.

رئیس دانشگاه تربت حیدریه گفت: هم اکنون حدود 2100 دانشجو در 29 رشته در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشگاه تحصیل می کنند که 60 درصد آنها را بانوان تشکیل می دهند.

هاشی سیوکی گفت: همچنین پیگیر ایجاد دکتری در رشته هیدروانفورماتیک برای اخذ مجوز هستیم.

در پایان این مراسم از هشت معلم برتر در گروه های مختلف آموزشی تقدیر شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید