تکمیل پروژه های دانشگاه تربت حیدریه نیازمند 89 میلیارد ریال وام است

ساعت: 14:54
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780705

مدیرعامل بنیاد امور خیریه حامی دانشگاه تربت حیدریه گفت:

انصاری گفت: برای تکمیل پروژه های نیمه تمام این دانشگاه نیازمند وام 89 میلیارد ریالی هستیم که با کمک خیران عضو بنیاد امور خیریه حامی دانشگاه در حال اجراست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; جواد انصاری صبح امروز در جمع هیات امنای بنیاد خیریه حامی دانشگاه تربت حیدری اظهار داشت: از این مبلغ 50 میلیارد ریال برای ساخت و تکمیل سلف سرویس، 35 میلیارد ریال برای ساخت مسجد و 400 میلیون ریال برای ساخت نیاز است. از غرفه

وی گفت: در سال گذشته بزرگترین پروژه در مسیر ساخت دانشگاه پروژه مسجد است که یک پروژه مشترک خیریه و دولتی است و تاکنون 9 میلیارد ریال برای ساخت این مسجد هزینه شده است.

انصاری گفت: با تلاش اعضای هیات امنا امسال شاهد پیشرفت پروژه خواهیم بود و مسجد در سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از پروژه های دانشگاه ساخت و تجهیز سلف سرویس است و با اینکه دولتی است اما از آنجایی که مراسم کلنگ زنی توسط خیران برگزار شد این بزرگواران نیز در ساخت آن مشارکت دارند.

انصاری افزود: این پروژه در حال حاضر حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم تا پایان امسال شاهد اجرایی شدن آن باشیم.

وی گفت: برای مشارکت در امور خیریه پس از ساخت هشتمین سالن سرپوشیده بابک مراو تربتی توسط پدرش مهدی مروج تربتی در این دانشگاه، دانشگاه نیز از شرق، غرب و شمال کشور دیوار کشی و سالن را سبز کرد و خیابان ها آسفالت شد. ، که وام را نیز پذیرفت.

خیریه منشا خیر و برکت است

شرافتی راد معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه نیز گفت: اقدامات خیران در همه عرصه ها به ویژه دانشگاه مایه خیر و برکت است.

وی گفت: اقدامات این افراد خیر نشان می دهد که اگر به موقع وارد عرصه های آموزشی، فرهنگی و آموزش عالی نشویم و هزینه نکنیم، محکوم به تاخیر در ساخت و توسعه زندان ها هستیم چرا که اقدامات این افراد در کاهش آسیب ها و ناهنجاری ها در جامعه بسیار موثر است.

حرکت های خیرخواهانه ای که مورد غفلت قرار گرفته است

عضو هیئت امنای بنیاد خیریه حامی دانشگاه تربت حیدریه که با رویکردی جدید در چند سال اخیر با ساخت 8 سالن ورزشی بزرگ چند منظوره در استان خراسان رضوی ویژه دانشجویان و همچنین پرداخت کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان در رتبه های زیر هزار در تربت حیدریه در راستای نیازهای امروز جامعه، جامعه در حال برداشتن گام های مثبت و موثر است، گفت: از سر نوع دوستی هزینه های دانشگاه را می پردازم زیرا دوست دارم هموطنانم را در طراوت و شیرینی خود شریک کنم. زندگی.”

مهدی مروج تربتی افزود: امسال برای دومین سال متوالی داوطلبان کنکور سراسری این منطقه که رتبه زیر هزار را کسب کرده اند در سال 90 در دانشگاه تربت حیدریه ادامه تحصیل می دهند. سال به مدت چهار سال و در صورت ادامه تحصیل در دانشگاه های دیگر به مدت یک سال: «25 میلیون ریال بورسیه تحصیلی دریافت کردم.

وی گفت: 422 نفر (هر دانش آموز یک میلیون و 500 هزار ریال) نیز از دانش آموزان بی بضاعت این شهرستان وام دریافت کردند.

به گفته این خیریه یکی از دانشجویان نخبه این منطقه که در یکی از دانشگاه های معتبر ایتالیا پذیرفته شده بود اما برای اعزام به مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال نیاز داشت و این هزینه را برای بستن رشته دانش در مورد به دلیل محدودیت های مالی

در نهایت از سوی مهدی مروت تربتی خبرنگار بنیاد خیریه دانشگاه تربت حیدری تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید