بیشترین اعتبارات سفر هیئت دولت به تربت حیدریه به محدوده جاده اختصاص یافت.


ساعت: 21:45
تاریخ انتشار: 1401/01/30
کد خبر: 1823268

قبرس گفت: در سفر هیئت دولت به خراسان رضوی بیشترین وام به شهرستان تربت حیدریه به بخش راه و دو پروژه مهم دوبرابر شدن محورهای تربت حیدریه رشتار خواف و تربت حیدریه به زاوه اعطا شد. بیشترین وام

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; علی اکبر کیپور معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه امشب در نشست خبری گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به خراسان رضوی و تربت حیدریه مسکن مهر واقع در شهرک ولی عصر (عج) تربت حیدریه.

وی تصریح کرد: در سفر هیات دولت به خراسان رضوی بیشترین وام به شهرک تربت حیدریه به حوزه راه و دو پروژه مهم دوبرابر شدن محورهای تربت حیدریه رشتر حفاف و محور تربت حیدریه اعطا شد. حیدریخ زاوچ بیشترین وام را اعطا کرد.

حیدری فرماندار تربت گفت: سفر هیئت دولت به خراسان رضوی که طی آن سه وزیر از این شهرستان بازدید کردند، برکات زیادی برای مردم منطقه به همراه داشت که جزئیات آن به زودی منتشر می شود.

وی به سرفصل های مصوبات سفر اشاره کرد و افزود: در بازدید هیئت دولت 13 دستگاه اجرایی از مصوبات سفر بهره مند شدند که اکثر این مصوبات در جاده تربت حیدریه و تربت حیدریه رشتار هفاف توزیع شد. همچنین تربت حیدریه – زاوه – باخرز و بهسازی و تعمیر بزرگراهها.

کیپور مدیریت حوزه آبخیزداری، کشاورزی و قنات، آموزش و پرورش، دانشگاه، بهداشت و درمان، تامین آب را از دیگر وام های مصوب سفر دولت به این شهرستان عنوان کرد.

وی در بخشی دیگر به فعالیت های نوروزی در آن شهرستان اشاره کرد و افزود: نوروز با سال های گذشته متفاوت بود و مدیریت تنظیم بازار از اداره صمت به جهاد کشاورزی منتقل شد و این اولین اقدام بود.

فرماندار تربت حیدریه خاطرنشان کرد: بر روی برخی از عناصر مربوط به تنظیم بازار رتبه اول استان را کسب کردیم و نرخ های مصوب در سطح شهرستان رعایت شد.

وی گفت: در صورت تثبیت قیمت در کالایی، این تورم تورمی ایجاد نمی شود، بنابراین برای کالاها در ایام نوروز این کالاها و قیمت ها کنترل شد و این روند همچنان ادامه دارد.

فرماندار تربت حیدری افزود: امسال 600 هزار خودرو در مجتمع های جاده ای پذیرش شد و 170 هزار گردشگر از آثار تاریخی، گردشگری و فرهنگی این شهرستان بازدید کردند و 14 هزار نفر از آنها در مدارس، کلبه های بوم گردی اقامت کردند. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید