اختصاص 500 میلیارد تن تونل کبیرکوه / تکمیل پروژه تا پایان سال آینده


ساعت: 23:00
تاریخ انتشار: 1401/03/19
کد خبر: 1854784

استاندار ایلام در بازدید از پروژه تونل کبیرکوه:

استاندار ایلام گفت: در سال گذشته 500 میلیارد تن در تونل کبیرکوه توزیع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دوستت دارم حسن بهرامونیا استاندار ایلام بعدازظهر امروز (16 خرداد) در ادامه برنامه سفر خود به شهرستان آبدانان به همراه نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی از تونل کبیرکوه بازدید کرد. در مورد فرآیند توضیح داده شد. .

استاندار ایلام در این بازدید با بیان اینکه مجریان این طرح جهادگرانی بودند که با وجود کمبود اعتبارات و سایر مشکلات تاکنون به کار خود ادامه داده اند، گفت: قطعا با حمایت و همدلی بهترین عملکرد را خواهیم داشت. همه.”

وی پروژه تونل کبیر کوه را پروژه ای ملی و بزرگ خواند و گفت: با توجه به اهمیت این پروژه برای دومین بار در حال بازدید از آن هستیم و شاهد هستیم که نسبت به سری های قبل پیشرفت چشمگیری داشته است.

بهرامنیا در ادامه با اشاره به اینکه این پروژه 11 سال کلنگ زنی شده و در 10 سال گذشته 400 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است، افزود: اما در سال گذشته حدود 500 میلیارد تومان برای این تونل در نظر گرفته شده است که این مبلغ صرف شده است. حدود 86 میلیارد تن پرداخت کرد.

وی ادامه داد: خدای نکرده با قول مساعد مجریان این پروژه در هفته دولت یا حداکثر دهه فجر 1402 به بهره برداری می رسد.

استاندار ایلام در پایان با ابراز خرسندی از کار دو پیمانکار این پروژه گفت: دولت در حد توان برای تکمیل این پروژه کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید