اختصاص هزار میلیارد بودجه برای تکمیل پروژه های بیمارستانی قزوین

فاطمه محمدبیگی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین با اشاره به وضعیت ردیف بودجه استان گفت: خوشبختانه در مجلس تلاش زیادی برای بودجه انجام شد به طوری که پیشنهاد 1.5 میلیارد تومانی را به مجلس دادیم. دولت برای بیمارستانی با 700 تختخواب در قزوین که اکنون هزار میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده است در حالی که این رقم در بودجه مصوب مجلس در استان لحاظ نشده است.

وی افزود: مولفه های مختلفی برای بودجه داریم و بودجه جاری استانی که در ردیف 29 است، بودجه ای هم است که سازمان برنامه و بودجه به خود استانداری ها اختصاص می دهد و به شورای برنامه ریزی استان تقسیم می شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس ادامه داد: بی شک یکی از دلایل پایین بودن رتبه بودجه استانی تغییر دولت هاست در صورتی که نمایندگان استان در سال گذشته تلاش کردند بودجه را اصلاح کنند.

اعتبارات خوبی برای پروژه های ملی منطقه جذب شد

این نماینده مجلس ادامه داد: با توجه به اینکه تیم دولت به تازگی وارد میدان شده است و از طرفی تغییراتی که در سازمان برنامه و بودجه و در استان ایجاد شده باعث شده تا ردیف بودجه استان نامطلوب باشد. بنابراین باید زمان بگذاریم تا مدیران جدید بتوانند در مورد مسائل شریف اطلاعات کسب کنند.

محمد بایگی بیان کرد: پیگیری مجلس برای افزایش بودجه بیش از گذشته بود و تنها اگر بودجه هزار میلیارد تومانی بیمارستان 700 را به آن اضافه کنیم بدون شک سقف بودجه استان بالا خواهد بود.

وی گفت: دستیابی به ردیف بیست و نهم بودجه استانی فقط مربوط به بودجه کشوری است و توانستیم از ردیف های نهادی مانند علوم پزشکی و ادارات که به طور جداگانه از وزارتخانه ها اعتبار دارند رتبه خوبی کسب کنیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس در پایان گفت: تنها برای آب آبیک 23 برابر اعتبار دریافت کردیم که بیشتر آن مرهون تلاش مسئولان است و اگر این اعتبارات اضافه شود. نسبت به بودجه استانی رقم بالایی را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید