اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات پزشکی بیمارستان های استان قزوین

وی افزود: به عنوان مثال دستگاه لاپاراسکوپی برای انجام عمل های داخلی تهیه و در اختیار بیمارستان منطقه قرار گرفت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اینکه دستگاه دیالیز نیز برای خدمات رسانی به بیماران دیابتی ارائه شد، گفت: برای تجهیز بخش درمان ناباروری بیمارستان منطقه، دستگاه سونوگرافی نیز به این مرکز آموزشی و درمانی اهدا شد.

این مسئول تصریح کرد: دستگاه تنفس مصنوعی و بیهوشی نیز در اختیار بیمارستان شهید رجایی و دستگاه اتوآنالایزر آزمایشگاهی در اختیار بیمارستان تاکستان قرار گرفت.

کشاورز تاکید کرد: علاوه بر موارد ذکر شده یک دستگاه رادیوتراپی بیمارستان استان، 2 دستگاه سی تی اسکن بیمارستان های امیرالمومنین(ع) بویین زهرا و شفای تاکستان و یک دستگاه ام آر آی بیمارستان شهید رجایی قزوین خریداری شده است. .

وی یادآور شد: در یک سال گذشته تجهیزات بیمارستانی به ارزش بیش از چهار هزار میلیارد ریال بین بیمارستان های دولتی استان قزوین توزیع شد.


آماده سازی ساختمان جدید بیمارستان 22 بهمن به حدود 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین با اشاره به طرح انتقال بیمارستان 22 باخمن به ساختمان جدید، تصریح کرد: ساختمان جدید برای انتقال این مرکز درمانی به مینودر آماده شده است. شهر.

کشاورتز یادآور شد: برای آماده سازی و مناسب سازی ساختمان جدید علاوه بر تجهیزات بیمارستانی مربوطه، حدود 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

این مسئول تاکید کرد: در صورت تامین اعتبار لازم برای آماده سازی ساختمان جدید جهت ارائه خدمات بیمارستانی به بیماران، معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز قول مساعد برای تامین تجهیزات درمانی این مرکز را داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین در پایان گفت: با بهره برداری از ساختمان جدید و انتقال بیمارستان روان به 22 بهمن ماه، ظرفیت ارائه خدمات درمانی به بیماران به صورت میدانی فراهم شد. سلامت روان و اعصاب در استان بیش از سه برابر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید