دشمنان قصد دارند کسانی را که برای نظم و امنیت تلاش می کنند نابود کنند


ساعت: 16:03
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901211

جانشین سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:

قائم مقام حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: در روزهای اخیر شاهد بودیم که تیرها به سمت نیروهای حیاتی در کف نهاد مقدس نیروی انتظامی هدف قرار گرفته و دشمنان سعی در تخریب و نابودی آن داشتند. تلاش برای نظم و امنیت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ مرتضی پانمهدی جانشین سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان، شهادت قریب الوقوع امام حسن مجتبی را تسلیت گفت. اصغری(ع) گفت: در آستانه هفته نیروی انتظامی قرار داریم، در چند روز گذشته شاهد اصابت تیرهایی به سمت نیروهای حیاتی در کف این نهاد مقدس بوده ایم و دشمنان تلاش کرده اند تا تلاش های نظم را از بین ببرند. و امنیت

وی ادامه داد: نباید تسلیم اقدامات دشمن شویم و با اخلال گران نظم و امنیت قاطعانه برخورد کنیم.

پناهی با تاکید بر لزوم خدمت به مردم گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید خدمتگزاران خوب مردم باشیم و با تواضع و متانت در بین مردم حضور داشته باشیم.

جانشین حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ضمن تقدیر از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان گفت: اخلاق از صفات بسیار خوب آقای یعقوبی است و برای ایشان آرزوی موفقیت و سلامتی داریم. مسئولیت های آینده او

وی ضمن آرزوی موفقیت برای فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج دهاقان گفت: از تمامی فرمانداران شهرستان و همچنین بسیجیان تقاضا داریم که همواره فرمانده جدید را در رسیدن به اهداف و خدمت صادقانه یاری کنند.


3a3f6968 c5ac 4f42 ae8c 68090faafb50 خبر خاکستری


بدن؛ بازوی قدرتمند دولت برای دستیابی به اهداف است.

علی جمشیدیان فرماندار شهرستان دهاقان نیز از زحمات فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج دهاقان قدردانی کرد و گفت: از زمان خدمت رسانی به مردم این شهرستان شاهد پیگیری و تلاش جدی فرمانده سپاه بوده ام. ناحیه مقاومت بسیج و رفاقت خوب و همیشگی ایشان در کنار تیم مدیریتی بودیم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این نهاد از بدو تاسیس تاکنون توانسته به خوبی ماموریت های محوله را انجام دهد و سربلند بیرون بیاید.

جمشیدیان با بیان اینکه در حال حاضر سه نیروی انقلابی بر کشور حکومت می کنند، تصریح کرد: سپاه همواره در همه عرصه ها حضور موثری داشته و بازوی توانمند دولت برای رسیدن به اهداف خود است.

فرماندار شهرستان دهکان گفت: ناآرامی های اخیر نشان دهنده برنامه ریزی دشمن برای تعرض به ارزش های نظام و انقلاب است و نشان می دهد که باید وظایف مسئولان در عرصه های مختلف با جدیت رعایت شود و هیچ کوتاهی در این زمینه پذیرفته نیست.

وی با بیان اینکه اکنون دشمن از بعد فرهنگی و اجتماعی می خواهد با ما مقابله کند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب نیز بحث تهاجم فرهنگی را مطرح کردند، نهادهای متولی این موضوع باید هر چه سریعتر اقدامات لازم را انجام دهند. خنثی کردن نقشه ها و نقشه های دشمنان. .

در این آیین از زحمات اکبر یعقوبی فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان تجلیل و عبدالرسول آقایی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان منصوب شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید