احمدی نژادی ها در جلسات متعدد قصد تخریب دولت و مجلس را دارند/ افشاگری احمد علیرضا بیگی محصول آنهاست/ برای ورود به مجلس آینده تلاش می کنند.

احمدی نژادی ها در جلسات متعدد قصد تخریب دولت و مجلس را دارند/ افشاگری احمد علیرضا بیگی محصول آنهاست/ برای ورود به مجلس آینده تلاش می کنند.

سیدقانی نظری خانقاه نماینده مردم خلخال در گفت و گو با روزنامه فرهیختگان با اشاره به وجود جریان ویژه ای که هدف آن تخریب دولت، مجلس و رابطه این دو نیرو است، از تصمیم احتمالی برخی نزدیکان خبر داد. مردم رئیس جمهور سابق برای شرکت در 12 انتخابات پارلمانی.

وی گفت: یک جریان انحرافی به دنبال تضعیف دولت و مجلس همزمان است. مورد خودروهای SUV نمونه ای از این تلاش ها بود. ارتباط خودرویی که در سال 1398 به استیضاح وزیر در سال 1402 تعلق گرفت به چه معناست؟ جریان اصولگرایی باید بداند که یک جریان انحرافی پشت سر آن به دنبال تضعیف دولت و مجلس است. بعضی ها فکر می کنند غذایی که برای من نیست باید شکسته شود. سزارین نباید به خاطر حوله سوزانده شود.

وی در پاسخ به اینکه چقدر این روند به محمود احمدی نژاد نزدیک است و آیا در انتخابات آتی لیست را معرفی خواهند کرد، گفت: تنها نماینده ای که کنار احمدی نژاد نشست و برخاست کرد همین آقا (احمد علیرضا بیگی نماینده تبریز) است. وی بحث خودرو را مطرح کرد، تحرکات این جریان دارای مانع سیاسی است، قطعا پشت صحنه های زیادی برای آن انجام شده است و هدف از این فعالیت ها متهم ساختن کل نظام به فساد سیستمی است، این فعالیت ها تلاشی برای این است که به مردم بگوییم همه ما هنوز آنجا هستیم، به ما توجه کنید، قطعاً در انتخابات حضور خواهند داشت، اما باید دید چه پوششی برای فعالیت انتخاباتی در نظر می‌گیرند.»

دیدگاهتان را بنویسید