توهمات احمدی نژادی! | روز جدید

توهمات احمدی نژادی!  |  روز جدید

«محمود احمدی نژاد» رئیس جمهور سابق ایران حدود 10 سال است که در متن سیاست ایران غایب بوده اما هر بار با عذرخواهی به صدر اخبار رسانه ها باز می گردد. اکنون نقل قولی از رهبر انقلاب درباره رئیس جمهور سابق ایران واکنش های بسیاری را در پی داشته است. یک فعال سیاسی اصلاح طلب در کتابی به نقل از آیت الله هاشمی رفسنجانی از اصرار احمدی نژاد برای ساخت بزرگراه ویژه امام زمان (عج) نوشت. غلامعلی رجایی مشاور اکبر هاشمی رفسنجانی به نقل از وی به قصد احمدی نژاد برای احداث بزرگراه از فرودگاه امام به جمکران اشاره کرد. نژاد اینجا بود و اصرار داشت که از فرودگاه امام خمینی (ره) تا جمکران جاده درست شود. گفتم اتوبان قم هست، گفت نه، اگر امام زمان (عج) حاضر شد و خواست به جمکران برود، در ترافیک و شلوغی اتوبان قم گیر نکن. از احمدی نژاد در حضور آیت الله جوادی آملی یاد می کنیم که طی سخنانی در مقر سازمان ملل متحد از اطرافیانش هاله ای از نور دیده شده است. رئیس جمهور سابق ایران پس از اولین سفر به نیویورک و شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، به قم سفر کرد و در دیدار با آیت الله جودی آملی، تاریخچه این سفر را اینگونه تشریح کرد: «به قم رفتیم. نیویورک قبل از بشه رفتن برای ما خیلی سخت بود، ما را تهدید کردند که اگر بیایی دستگیرت می کنیم.

گفتم: من می آیم. گفتند: پس نگهبانی ایجاد نمی کنیم. گفتم: پس حتماً خبری هست که مخالفت کنند. دارم میام. به آقای گروهبان هم گفتم، ایشان هم همین را گفتند، گفتند: این سفر باید انجام شود، خودشان آنقدر علیه ما تبلیغات کرده بودند که همه گوش و چشم را به ما کردند که این هیئت کیست.

وقتی در خیابان‌ها راه می‌رفتیم، وارد هر ساختمانی می‌شدیم، تمام توجهات معطوف به هیئت ایرانی بود که انگار هیچ‌کس دیگری نیست. روز آخر که سخنرانی کردم، تقریباً همه فصل ها آنجا بود. یکی از جمعیت به من گفت: «وقتی شروع به گفتن «باسما…» و «الله» کردی، دیدم نوری در حال آمدن تو را احاطه کرده و تو رفتی دژ، حصار. تا پایان؛ من خودم احساس کردم که فضا به یکباره تغییر کرد و همه این رهبران حدود بیست و هفت و هشت دقیقه یک چشم به هم نزدند. اغراق نمی کنم وقتی می گویم مژه هم نزدند، اغراق نیست. وقتی نگاه می کردم، همه سرها مات و مبهوت بودند. انگار یک دست همه آنها را که آنجا نشسته بودند گرفته بود. این چشم و گوش آنها را باز کرد تا ببینند پیام جمهوری اسلامی چیست. علیرغم اینکه این جلسه فیلمبرداری شده و تصاویر آن در اختیار مردم قرار گرفته است، احمدی نژاد و دفتر ریاست جمهوری این موضوع را تکذیب کردند و غلامحسین الهام رئیس دفتر وی که در جلسه نیز حضور داشت، اعلام کرد که چنین چیزی نشنیده است. یک چیز و سوال های Hail Noor I مانند این ساختگی است.

دیدگاهتان را بنویسید