واکنش اصلاح طلبان به توهین میرحسین موسوی/ سکتان فتنه; در برابر توهمات مرد متوهم سکوت کن!


ساعت: 16:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۱۹
کد خبر: 1889039

سکوت اصلاح طلبان در برابر اظهارات پوچ و توهین آمیز میرحسین موسوی نشان دهنده تایید مواضع وی و صدای این جریان با تریبون صهیونیستی و آمریکایی در قبال سیاست های منطقه ای جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این در حالی است که یکی از سران اصلی فتنه 88 با اظهارات مضحک سعی در جلب توجه افکار عمومی دارد که اصلاح طلبان و رسانه های نزدیک به این جریان سکوت کرده و نسبت به توهین های وی واکنشی نشان نمی دهند.

میرحسین موسوی در بیانیه خود یکی از مهمترین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران را به اشتباه معرفی کرد. مبارزه با داعش و انهدام آن در خارج از مرزهای کشور و با ادبیات توهین آمیز موسوی به شهدای مدافع حرم، سردار حسین حمدانی را سردار بی آبرو خواند!

این اظهارات نشان می دهد که وی در اغتشاشات سال 88 از تلاش برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران دست برنداشته و همچنان به رفتار قبلی خود که دلیل هتک حرمت عزاداری امام حسین علیه السلام بوده است، عمل کرده است. غبار آن) در روز عاشورا.


پیوند جریان رادیکال در ایران به مواضع صهیونیستی داعش

اظهارات وقیحانه موسوی علیه شهدای مدافع حرم در پی حمایت 12 سال پیش از تروریست های جبهه النصره، مصداق بارز ارتباط جریان اصلاح طلب رادیکال با داعش و صهیونیست هاست که واقعیت این جریان را آشکار کرد.

بیانیه میرحسین موسوی فداکاری مدافعان حرم در محور مقاومت و پیروزی های آنها به فرماندهی سردار شهید قاسم سلیمانی را جنایات ننگین دولت در منطقه عنوان کرد، اصطلاحی که رسانه ها و جریان های خبری از آن استفاده می کنند. بیش از هرکسی از منافقین و رژیم صهیونیستی استفاده کرده اند.

به نظر می رسد ضدانقلاب سعی در از بین بردن هرگونه امکان پایان بازداشت و محاکمه آنها دارد و گهگاه در قالب بیانیه یا نامه به سران شورش دستور می دهد و رسوایی حرفه ای بازداشت را بر پیشانی آنها حک می کند.

در این میان اصلاح طلبان که در ماه های اخیر سعی داشتند با مواضع ساختارشکنانه نظام را به چالش بکشند و کوچکترین مشکلات را دستاویزی برای ایجاد فشار و التهاب در کشور قرار دهند، در برابر این اظهارات مضحک سکوت کردند.

رسانه ها و صفحات اینترنتی اصلاح طلبان نیز در مقابل مبارزات بیهوده میرحسین موسوی موضعی منفعلانه داشتند که نشان از عدم وجود مرزهای مشخص بین رسانه ها و صفحات اینترنتی اصلاح طلبان قبل از بیانیه وی دارد.


واکنش برخی چهره های اصلاح طلب به اظهارات میرحسین موسوی

در همین راستا با برخی اصلاح طلبان گفت وگو کردیم تا نظر آنها را درباره اظهارات میرحسین موسوی به ویژه شهدای مدافع حرم و شهید حسین همدانی جویا شویم.

عباس عبدی از اصلاح طلبان معروف در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره اظهارات میرحسین موسوی درباره شهدای مدافع حرم چیست و گفت: فعلا نظری ندارم!

مجید انصاری از اعضای جامعه روحانیون مبارز و از چهره های برجسته اصلاحات در پاسخ به همین سوال گفت: در این مورد صحبت نمی کنم!

محمود صادقی، نماینده اصلاح طلب مجلس دهم گفت که تنها در این باره با خبرگزاری تسنیم صحبت خواهد کرد، اما تاکنون هیچ مدرکی برای تایید ادعای او از سوی این خبرگزاری منتشر نشده است.

چهره هایی مانند علی مطهری، آذر منصوری، محمدرضا تاجیک و برخی دیگر از این جبهه نیز حاضر به پاسخگویی نشدند.

البته این تمام ماجرا نیست، اما افکار عمومی انتظار دارند چهره هایی مانند محمد خاتمی سکوت خود را در قبال این اظهارات بشکنند و موضع شفافی در قبال این اظهارات داشته باشند.

به نظر می رسد اما سکوت این جریان در واقع تاییدی بر مواضع یکی از سران شورش و همکاری با آمریکا و اسرائیل در برابر سیاست های منطقه ای جمهوری اسلامی ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید