اصلاح طلبان موضع خود را با میرحسین موسوی روشن می کنند


ساعت: 11:56
تاریخ انتشار: 1301/05/24
کد خبر: 1890072

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در اطلاعیه ای تاکید کرد: اصلاح طلبانی که تاکنون از موسوی حمایت کرده اند و در عین حال خود را حامیان انقلاب اسلامی و وفادار به امام راحل معرفی کرده اند، باید موضع خود را در برابر میرحسین موسوی روشن کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای اقدام توهین آمیز و توهین آمیز میرحسین موسوی در توهین به مدافعان حرم را محکوم کرد. در این بیانیه آمده است:

میرحسین موسوی با انتشار مطلبی با عنوان «ترجمه عربی بیانیه های جنبش سبز» در ایام عاشورای حسینی بار دیگر به مقابله با باورهای دینی و انقلابی ملت ایران پرداخت. انقلاب اسلامی نشان داد.

موسوی برای اولین بار در خرداد 1387 در حالی که هنوز رای گیری تمام نشده بود، خود را با “پیشرفت بزرگ” رئیس جمهور خواند و با این قانون شکنی با رای مردم مواجه شد و با “برپایی کمپ در خیابان” و تخریب و آتش زدن اماکن و اموال عمومی و حمله به مساجد، شیرینی مردم سالاری دینی و حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای را به کام مردم ایران تلخ کرد و سپس در عاشورای همان سال با آتش زدن حسینیه حسینی. خیمه های عزاداری و حمله به عزاداران، دشمنی خود را با اعتقادات نشان داد و قداست مردم را آشکار ساخت.

وی این بار در نوشته اخیر خود از غرب و برخی کشورهای عربی منطقه دفاع کرد و مدافعان حرم را مقصر دانست و سعی کرد چهره نورانی شهیدانی چون قاسم سلیمانی و شهید حسین حمدانی را از بین ببرد. در دهه 1960 موسوی یک ابر انقلابی چپ بود که با گرایشات سوسیالیستی خود در اقتصاد به دنبال عدالت برای جذب جوانان و دانشجویان بود. او که در آن زمان خود را مخالف سرسخت امپریالیسم غرب معرفی می کرد، امروز آشکارا سنگ غرب و ارتجاع منطقه یعنی آمریکا و گاو نقد آن را می زند و به نیروهای مقاومت در منطقه اعتراض می کند که چرا چه می کنند. “غرب” انجام می دهد من آن را دوست ندارم!

اگر مردم ایران مجبور نبودند کاری را انجام دهند که غرب با آن مخالف است، اصلاً مجبور به انقلاب نبود. به نظر می رسد با همین استدلال، مردم مظلوم فلسطین را که برای سرنوشت و سرزمین خود در برابر غرب و رژیم صهیونیستی ایستاده اند، سرزنش و محکوم می کند.

او عمدا این واقعیت واضح را فراموش می کند که داعش توسط غرب و آمریکایی ها ساخته شده است و موسوی حتی اعتراف هیلاری کلینتون و ترامپ مبنی بر ایجاد داعش با پول و حمایت آمریکا و مدافعان حرم و شهید سلیمانی و او را نادیده می گیرد. شهید حمدانی را مقصر دانسته و امثال شهید حمدانی را که سالها دور از وطن در مقابل داعش خونخوار و حامیان آنها ایستاد و جان خود را برای حفظ امنیت ایران و ملت ایران فدا کرد، «ژنرال بی شرف» خطاب کرد.

کافی است شکوه حضور مردم همدان در تشییع پیکر حاج حسین همدانی یا حضور ملت ایران پشت پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی را به یاد بیاوریم تا بفهمیم این چقدر با آرمان های ایرانی فاصله دارد. ملت

کیست که نداند هدف نهایی غرب از حضور در منطقه ما و حمایت از داعش، نابودی مقاومت و تحقق نقشه های شوم استکبار غرب در کشورهای اسلامی است؟ و کی نداند که امروز میرحسین موسوی، یعنی ابرانقلاب دهه 60، سخنگوی غرب، اسرائیل غاصب، داعش خونخوار و سلطنت طلبان منفور شده است.

میرحسین موسوی باید بداند و البته می داند که ملت ایران با اعتقاد به حکومت دینی و پیروی از آرمان های امام خمینی (ره) و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، با تجربه تاریخی از مشروطیت تا پیروزی اسلام و انقلاب، راه خود را انتخاب کرده است. از پیروزی انقلاب تا امروز. غرب آنقدر رسواکننده است که نمی تواند ملت ها را از مقاومت در برابر سلطه غرب باز دارد.

اصلاح طلبان که تاکنون از موسوی حمایت کرده اند و در عین حال خود را حامیان انقلاب اسلامی و وفادار به امام راحل معرفی کرده اند، باید موضع خود را در برابر میرحسین موسوی روشن کنند. امروز موسوی آشکارا از قاتلان شهید سلیمانی، شهید حمدانی، شهید اسکندری و صدها هزار شهید مومن و ایثارگر می گوید که در راه دین و دفاع از میهن و امنیت جان خود را در انقلاب اسلامی فدا کردند. مردم ایران

سکوت حامیان موسوی قطعا به معنای رضایت آنها از جایگاه موسوی در نزد ملت ایران است. آنها نمی توانند در تاریکی سکوت پنهان شوند و به راحتی از این رسوایی عبور کنند. راه سومی بین حق و باطل وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید