فریب جوانان ایران از طریق شبکه های اجتماعی یکی از توهمات دشمن است/به جای دشمنی با مردم ایران، بحران انرژی کشورتان را حل کنید.


ساعت: 19:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902742

سردار فدوی در اجتماع مردمی یادواره شهید حاج حسین همدانی در تهران:

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: افراد شرور در سراسر دنیا فکر می کنند توانسته اند از طریق شبکه های اجتماعی بر جوانان ما تأثیر بگذارند اما این جوانان به دلیل انتقال نسل ها مانند جوانان دهه 60 با دشمن خواهند جنگید. “.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تهران پرس ، نشست مردمی گرامیداشت حرم حبیب شهید پاسدار حاج حسین همدانی به همراه کمپین اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان مناطق محروم کشور در میدان امام حسین(ع) تهران برگزار شد.

سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و کنگره ملی شهدای استان تهران میزبان این مراسم هستند.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آن مراسم گفت: همه بندگان خدا می توانند بهترین باشند، اما شیطان در پیشگاه خداوند سوگند یاد کرده که جبهه حق را دشمنی کند و وسوسه کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی به جای دشمنی با ما به فکر حل بحران انرژی کشور خود باشند، خاطرنشان کرد: جبهه انقلاب اسلامی در اوج است و مایه شرم شما دشمنان است. که به طور رسمی دولت ها و رسانه های شما به مردم شما می گویند برای زمستان انبار کنید و فضولات حیوانی را به دلیل مشکل بسوزانید.

وی گفت: دشمن به دلیل بصیرت مردم و استقرار حکومت انقلابی و مردمی دچار وحشت شده است اما مردم انقلابی ما نیروهای انقلاب اسلامی با شکست بزرگی روبرو خواهند شد. ننگ بر کسانی که دنبال آمریکا و صهیونیست ها و انگلیس هستند. دشمنان تنها بر سختی های ما افزوده اند، در حالی که ما به نام شهدا پشتوانه های بزرگ و فراوانی داریم. هر شهیدی می تواند توطئه های بیشماری را نابود کند.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: شهید حمدانی یکی از هشت فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله) بود که به شهادت رسید. این ارتش بی نظیر است. هر یک از فرماندهان شهیدش توانستند دشمنان را شکست دهند و کردند. همه دنیا فهمیدند که قدرت شهید سلیمانی از سلیمانی بیشتر است. همه شهدای ما اینطور هستند. شهید حمدانی یکی از این افراد بود. ستمکاران دنیا چه فکری کردند؟ آنها میلیون ها دلار برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی هزینه کرده اند. ترسی نداریم، 200 هزار شهید برای فتح قله های بعدی می دهیم.

جانشین فرمانده سپاه افزود: وقتی به خانه ما حمله می کنند، قصد شهادت نداریم. باید آیات قرآن را جست‌وجو و مطالعه کنیم. صهیونیست‌ها و اروپایی‌ها 43 سال است که با جبهه انقلاب اسلامی می‌جنگند و حتی یک پیروزی در برابر جبهه انقلاب اسلامی نداشته‌اند. آیا منابع مادی ما از آنها بیشتر است؟ یک لحظه در نظر بگیرید که جبهه راست در هیچ موضوع جهانی به عدد قابل شمارشی دست نیافته است، اما چرا نتیجه دشمنی آنها متفاوت است. خداوند فرموده است که من در مبارزه حق و باطل طرفدار جبهه خدا و حقیقت هستم. کیفیت پیروزی در قرآن نیز مشخص است. وقتی این روال برقرار است، مردم بزرگ انقلاب اسلامی باید مراقبت کنند که هر روز در جبهه حق باشند. در این صورت همیشه طرف راست برنده است.

وی بیان کرد: ملت رشید ایران شیفتگان بی شماری در دنیا دارند و با اطمینان گفته اند که می خواهند در حزب خدا باشند و حاضرند بمیرند تا در حزب خدا باشند و دقیقاً در صف اول اسلام باشند. درست مثل روزی که حبیب بن مظاهر را با تیغ زدند. 43 سال است که ملت ما با تیغ در برابر دشمنان آزمایش شده است.
سردار فدوی ادامه داد: مردم خبیث دنیا فکر می کنند که توانسته اند از طریق شبکه های اجتماعی بر جوانان ما تاثیر بگذارند اما همین جوانان به دلیل تغییر نسل مانند جوانان دهه 60 با دشمن خواهند جنگید. در دهه 90 آنها بیش از هزاران کیلومتر با دشمن می جنگیدند، در حالی که در دهه 60 جهان از پیروزی های ما خبر نداشت.
سردار فدوی افزود: چقدر بی ادبانه فکر می کنند که در شهرهایی که نام شهید در خیابان است به موفقیت می رسند. اگر خشم جوانان انقلاب اسلامی بلند شود، اگر قدرت‌های نظامی دنیا به میدان بروند، شکست خواهند خورد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این جبهه حق انقلاب اسلامی بود که با سردارانی چون شهید سلیمانی و همدانی رفت و دشمنان را شکست داد. دشمن می تواند با ابزار شیطانی بر جوانان ما تأثیر بگذارد. دن نودی به امامت و هدایت امام کنونی ما آنقدر پرورش یافته است که وقتی مردانه دست به کار شدند، دشمن را شکست دادند و پیروز شدند.

دیدگاهتان را بنویسید