اقدامات تروریستی دشمن نشان از دشمنی آنها با مردم ایران دارد


ساعت: 22:00
تاریخ انتشار: 08/07/1401
کد خبر: 1906900

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) گفت: اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ و اقدامات تخریبی معاندین به دلیل دشمنی آنان با مردم ایران به ویژه دانش آموزان بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یوسف نوری شامگاه شنبه در سفر به شیراز در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ و شهادت سه دانش آموز این حادثه تلخ را تسلیت گفت: حادثه تروریستی اخیر که در حرم احمد بن موسی رخ داد، نشان از نفرت عمیق استکبار جهانی و گروه تکفیری داعش از جمهوری اسلامی ایران است.

وزیر آموزش و پرورش افزود: اقداماتی مانند حادثه تروریستی حرم شاهچراغ و خرابکاری معاندین نتیجه دشمنی آنها با تمام مردم ایران به ویژه دانش آموزان است.

نوری با اشاره به فرا رسیدن 13 آبان روز دانش آموز تصریح کرد: دانش آموز ما حسین فهمیده دیروز جان خود را در راه دین و کشورش فدا کرد و امروز چند تن از دانش آموزان ما در حرم احمد بن موسی (ع) به شهادت رسیدند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: خوشبختانه دیروز و امروز شاهد تجلیل از مقام شامخ شهدا در سراسر ایران بودیم و شاهد حضور بی سابقه مردم در خیابان ها و خشم و انزجار آنان از عاملان حمله تروریستی به حرم شاهچراغ بودیم. درود خدا بر او و شورشیان».

شامگاه چهارشنبه (13 آبان 1401) یک مرد مسلح به نمازگزاران حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز حمله کرد و 13 نفر از جمله چند زن و کودک را به شهادت رساند و 26 نفر را مجروح کرد.

در حادثه تروریستی اخیر در حرم شاهچراغ شیراز سه دانش آموز به همراه تعدادی دیگر از هموطنان شهید شدند.

دیدگاهتان را بنویسید