آموزه ذوالفقار نشان داد که اقدامات دشمن پاسخ رقت انگیزی دارد


ساعت: 17:02
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920843

فرمانده رزمایش مشترک ذوالفقار 1401 ارتش گفت: برگزاری موفقیت آمیز این رزمایش به دشمنان نشان می دهد که در هر زمان و هر کجا که علیه تمامیت ارضی کشور اقدام کنند، پاسخ رقت انگیزی دریافت خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده رزمایش ذوالفقار 1401 ارتش در حاشیه رزمایش ذوالفقار 1401 ارتش گفت: هر ساله برنامه های آموزشی مختلفی در نیروهای چهارگانه ارتش اجرا می شود و در پایان هر مرحله از آموزش های تئوری یک رزمایش انجام می شود. انجام شده.

فرمانده رزمایش مشترک ذوالفقار 1401 ارتش افزود: در سه ماه پایانی سال به منظور جمع بندی رزمایش ها، رزمایش مشترک نیروهای چهارگانه ارتش با قرارگاه پدافند هوایی برگزار می شود.

امیر سیاری با اشاره به رزمایش ذوالفقار 1401 گفت: در این رزمایش حدود 200 رزمایش از جمله تاکتیک های اجرایی و آزمایش انواع موشک، آتش توپخانه و استفاده از سلاح و تجهیزات پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه فرماندهی و کنترل این رزمایش بزرگ بر عهده ستاد تاکتیکی ارتش ذوالفقار است، گفت: نتایج این رزمایش نشان از توان نیروهای ارتش در حفظ تمامیت ارضی کشور، استقلال کشور دارد. و از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاسداری کنیم.

فرمانده رزمایش مشترک ذوالفقار 1401 ارتش خاطرنشان کرد: برگزاری موفقیت آمیز این رزمایش به دشمنان نشان می دهد که در هر زمان و هر کجا که علیه تمامیت ارضی کشور اقدام کنند با پاسخ رقت انگیزی مواجه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید