پاسخ های قاطعانه به اقدامات مذبوحانه دشمن ادامه دارد/ از انتقام خون شهید هدی تا پاسخ های تند سایبری


ساعت: 10:07
تاریخ انتشار: 1401/03/14
کد خبر: 1854819

دشمن می‌داند که هر اقدامی به طور حتم به پاسخ متقابل منجر می‌شود و پاسخ‌های سخت به اقدامات مذبوحانه دشمن ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گفته سفیر، سال هاست که اسرائیل جنایتکار و آمریکا به نام منافع و قدرت خود مرتکب انواع جنایات شده اند، رژیمی که به کشتار کودکان معروف است و از هیچ جنایتی دریغ نکرده است.

بی شک انحطاط فزاینده آمریکا و اسراییل آنها را به سمت پارو زدن و برداشتن گام های ناامیدانه برای دستیابی به وسعت سوق داده است، در حالی که همه این اقدامات با پاسخ های تند همراه است که جز شکست چیزی برای آنها ندارد و فقیرتر از همیشه زندگی می کنند. .

اسرائیل طی سال‌ها به آمریکا چراغ سبز نشان داده است تا دانشمندان هسته‌ای و افرادی را که معتقد است می‌تواند با کشتن این افراد به هدف خود برسد و به نوعی مانع از پیشروی ایران در مناطق مختلف و خون‌ریزی شود، به قتل برساند. خون میلیون ها جوان و شهید برای ادامه راه شهدا می جوشد.

مقام معظم رهبری فرمودند دوران بز تمام شده و دشمن اگر یکی بزند 10 تا می خورد و امروز شاهد کوچکترین اقدام دشمن با پاسخ های تند و رقت انگیز و انتقام خون شهدا هستیم.

چندی پیش دشمن در اقدامی مذبوحانه شهید هدی را به هلاکت رساند و از همان لحظه اول قصد انتقام از دشمنان را داشت که هر اقدامی جوابی سخت دارد.


هر حرکت دشمن با پاسخ تند به دنبال دارد

همایون رهبر، کارشناس مسائل سیاسی به سفیرافلاک گفت: امروز سیاست وزارت خارجه بر اساس اقتدار است. کوتاه نیست.

وی افزود: امروز خبری از امتیازدهی دشمن نیست و دولت در بحث مذاکرات پیشقدم است، بنابراین تا زمانی که تحریم ها برداشته نشود و دشمن بداند هر اقدامی قطعا جوانی متقابل را به دنبال خواهد داشت، اقدامی نمی شود.

این کارشناس سیاسی گفت: کشته شدن جوخه موساد نشان می دهد که هر حرکتی جواب سختی دارد و امروز ایران در همه زمینه ها آنقدر پیشرفت کرده است که هیچکس جرات حرکت را ندارد.

رهبران با اشاره به لغو توقیف کشتی‌های ایرانی در یونان گفتند: خود آمریکایی‌ها می‌دانند که اگر مستقیم وارد شوند، مستقیماً پاسخ خواهند داد، بنابراین هر بار با دولت‌ها میانجی‌گری می‌کنند، در حالی که در موضوع تسخیر کشتی‌ها، اسلامی است. جمهوری اسلامی ایران به همه دنیا ثابت کرده است.

وی با اشاره به قدرت سایبری ایران افزود: دشمن تلاش می کند بگوید قدرت سایبری ایران شکننده است و ادعا می کنند امنیت سایبری بالایی دارند اما دیدیم که در این زمینه شکست خورده اند و هک سیستم های بورس اسراییل همه پوچ است. افکار ناپدید خواهند شد. “او رفت.

این کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: امروز مهم این است که باید داستان ها را درست بیان کنیم و توانایی های خود را در قالب داستان بیان کنیم.


محور مقاومت در آینده نزدیک ضربه هولناکی به اسرائیل خواهد زد

امیرعلی حیدر امیری، تحلیلگر سیاسی غرب آسیا در گفتگو با سفیرافلاک گفت: اسرائیل اشغالگر موضعی تهاجمی در پیش گرفته و متوجه شد که محور مقاومت در آینده نزدیک ضربه هولناکی از سوریه به اسرائیل وارد خواهد کرد.

وی افزود: در دیدار مقام معظم رهبری با هموطنان، مقام معظم رهبری فرمودند که دشمن جنگ ترکیبی، رسانه ای و روانی را آغاز کرده است. وی در این راستا جوخه های ترور خود را فعال کرده و به دنبال حذف افراد در نظام برای شعله ور شدن فضا و گرفتن آرامش از کشور ما است و می خواهند فضای روانی در رسانه ها ایجاد کنند و دولت را به گونه ای آزار دهند که آگاهی روی مشکلات بزرگ تمرکز نمی کند.

وی گفت: بر همین اساس به ترور روی آورد و کشور ما متوجه شد که در مقابل نظام سلطه و ظالمان اگر شکست بخورد قدمی به جلو و توطئه ترور یک فرمانده لشکر برای انتقام می کشند. خون یک شهید هدی نشان داد که ما سقوط نمی کنیم.»

این کارشناس مسائل سیاسی غرب آسیا با اشاره به تسخیر کشتی یونانی گفت: در صورت تسخیر کشتی یونانی، جمهوری اسلامی ایران انتقام خود را دوچندان کرده است، امروز یونان کاری کرد که هر دو کشتی را متوقف کرد، یونان آنها را اعلام کرد. و ایران نشان داد که هرکس یکی را بزند ما چندین جواب می دهیم و جمهوری اسلامی ایران به یونان و کشورهای متجاوز روشن کرد که جمهوری اسلامی با هیچکس شوخی نمی کند و همه در مقابل دنیای آنها ایستاده ایم.

امیری گفت: سامانه ها را هم هک کردند به طوری که یک روز سیستم بنزین را هک کردند و یک روز تابلوهای راه را هک کردند، اما محور مقاومت به نرمی کار می کند و جنگنده های سایبری محور مقاومت سامانه بورس و کشور را هک کردند. بازار سهام شکسته است.

وی خاطرنشان کرد: امروز محور قدرت تحت فرماندهی عمل می کند و جمهوری اسلامی با دستان بالا عمل می کند و هر جا ضربه می زنند همه جا جواب می دهند. امروز محور مقاومت تنها دست توانمندی است که به فضل الهی و یاری امام زمان (عج) و فرمان محور مقاومت است و دنیا فهمیده است که ما تنها نیستیم و خداست. بالای دست و تمام ترفندها حل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید