اقدام مذبوحانه دشمن در قتل شهید هدی/ تلاش دشمن بی نتیجه است


ساعت: 14:53
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840910

سردار فدوی با اشاره به اقدامات مذبوحانه دشمن در به شهادت رساندن شهید هدی گفت: تلاش دشمن بی نتیجه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، سردار علی فدوی ظهر امروز در حاشیه یادواره شهدای زن عشایر که در خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: در این سال ها جبهه حق نیز پیروز است و خداوند پشتیبان این جبهه است.

وی افزود: دشمنان وقتی از توانایی های خود استفاده می کنند و شکست می خورند تلاش مذبوحانه می کنند در حالی که هدف اصلی پاسدار شهادت است و آن که سال ها می جنگد شهادت مطلوب است و وای به حال کسانی که در اثر شهادت. بنده خدا به آنها وعده جهنم داده شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان تلاش های ناموفقی را انجام داده اند و این اقدام مذبوحانه مانند ترور را در واقع پارویی خود را نشان داده اند.

سردار فدوی در خصوص اجرای طرح های عمرانی گفت: در لرستان و سپاه استانی کشور یکی از وظایف اصلی در حال حاضر انجام آن چیزی است که در جغرافیای منطقه نیاز است. 125 روستا برای آبرسانی به ساختمان استان اختصاص داده شده است، اینجا روستای بی آب نیست.

وی گفت: لرستان 300 روستای بدون آب دارد و تلاش می شود در دوره های آینده از این امر جلوگیری شود و همه روستاها از آب پایدار، سالم و سالم برخوردار باشند. البته در سراسر کشور پیش‌بینی می‌کنیم که پروژه‌ها زودتر و استان‌های زیر 100 روستا تا پایان تابستان، استان‌های زیر 300 روستا تا پایان سال و همه پروژه‌ها تا پایان سال آینده انجام شوند. در مجموع آبرسانی 17000 روستا در چند مرحله انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید