تلاش مذبوحانه بنی گانتز برای ایران هراسی پیرامون مذاکرات وین


ساعت: 06:30
تاریخ ارسال: 06/03/1401
کد خبر: 1892463

وزیر نظامی رژیم صهیونیستی گفت: توافق جدید با ایران به امنیت جهانی و منطقه آسیب می زند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش الجزیره، وزیر نظامی رژیم صهیونیستی از سفر خود به واشنگتن برای انتقال پیامی مهم و روشن در رابطه با مذاکرات با ایران خبر داد.

بر اساس این گزارش، بنی گانتز گفت: من به واشنگتن می روم تا پیام مهم و روشنی درباره مذاکرات بر سر توافق هسته ای ایران ارائه کنم.

وی تصریح کرد: این توافق توانمندی های ایران را باز نمی گرداند و آن را برای سالیان متمادی محدود نمی کند، اما به امنیت جهانی و منطقه ای آسیب می رساند.

در همین حال یایر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر بر اظهارات خود علیه برنامه هسته ای ایران و مذاکرات برای رفع تحریم ها تاکید کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست خبری با حضور خبرنگاران خارجی علیه ایران گفت: ما مخالف توافق با ایران نیستیم اما مخالف توافق فعلی هستیم زیرا این توافق بد است و استانداردها را ندارد. توسط جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده تنظیم شده است.

لاپید که نخست‌وزیر تنها سلاح هسته‌ای در خاورمیانه است، افزود: اگر توافقی که با تهران آماده می‌کنند امضا شود، اسرائیل به آن پایبند نخواهد بود و ما تلاش می‌کنیم از تبدیل شدن ایران به کشور هسته‌ای جلوگیری کنیم. “

نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی که به اقدامات تروریستی و جنایتکارانه علیه ملت فلسطین و ایجاد بی ثباتی در منطقه شهرت دارد، گفت: توافقی که اکنون در حال بررسی است، سالانه 100 میلیارد دلار برای بی ثبات کردن خاورمیانه در اختیار ایران قرار می دهد. . لغو کامل تحریم‌ها علیه ایران در تمامی بخش‌ها مانند بانک‌ها و سایر مؤسسات مالی که در فهرست حامیان تروریسم قرار گرفته‌اند به این معنی است که ایران دیگر در حوزه پولشویی مشکلی نخواهد داشت و در نتیجه به سایر کشورها برای دور زدن تحریم‌های خود کمک می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید