اجرای زنده تئاتر در کوچه های بنی هاشم / اجرای بیست و یکمین سوگواره در کوچه بنی هاشم در کوم

ساعت: 17:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۹
کد خبر: 1793685

مدیر اجرایی نمایشگاه سوگواره تجسمی در کوی بنی هاشم گفت:

مدیر اجرایی نمایشگاه سوگواره تجسمی در کوی بنی هاشم با اشاره به اجرای زنده تئاتر در کوی بنی هاشم گفت: خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فردا پدرخوانده، سید محمد روحانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به عزاداری در خیابان های بنی هاشم گفت: ساعت ها پذیرای نمازگزاران حضرت زهرا (س) است.
وی ادامه داد: علاقه مندان برای مشاهده مشکلات بهداشتی برای بازدید از نمایشگاه باید از طریق سایت www.mihebinzeinab.ir اقدام به رزرو بلیط کنند.
بنی هاشم، مدیر اجرایی نمایشگاه سوگواره تجسمی کوچه با بیان اینکه کار مذهبی باید به بهترین شکل ممکن انجام شود، گفت: ظرفیت این نمایشگاه برای هر برنامه حدود 200 نفر است و با توجه به تاج، یک سوم وارد می شود. حیاط و از 19 تا 23 علاقه مند پذیرایی می کنیم.
وی گفت: در فضای نمایشگاه فاصله وجود دارد و باید از ماسک استفاده شود، انتشار در خیابان های بنی هاشم به عنوان اجرای زنده تئاتر انجام می شود و گروه های نمایشی توانمندی در این زمینه فعالیت می کنند.
روحانی خاطرنشان کرد: صحنه های نمایش هر شب حدود 20 بار در این نمایشگاه تکرار می شود و این موضوع از نظر کار میدانی تئاتر بسیار سخت است و بازیگران تئاتر این برنامه از روی عشق این کار را انجام می دهند. حضرت زهرا . .).
وی گفت: در سال های قبل از تاج 50 هزار بازدید کننده و در مجموع 18 شب اقامت داشتیم و امسال پیش بینی می شود با توجه به ظرفیت یک سوم به طور میانگین به 2000 نفر در شب برسیم. “
مدیر اجرایی نمایشگاه بصری سوگواره کوی بنی هاشم ادامه داد: واحد رسانه این نمایشگاه فیلمی برای ارزیابی کادر پزشکی تهیه کرده است که سال گذشته از رسانه ملی پخش شد و امسال نیز برنامه های تولیدی را تهیه و پخش خواهیم کرد. با همان کیفیت
وی با تاکید بر ضرورت تبیین سیره حضرت فاطمه (س) در جامعه، گفت: در سال گذشته فرصت ویژه ای برای رسانه ها داشتیم و هر گروهی که بخواهد فرصت ویژه، تاریخ اوایل اسلام و نقش حضرت زهرا (س) «در دفاع از ولایت و ساختاری که بی‌بی‌العلم داشت، محتوای نمایشگاه امسال است.
روحانی ادامه داد: در این نمایشگاه 6 صحنه محتوایی که هر کدام به زندگی حضرت زهرا (س) می پردازد به نمایش گذاشته می شود و کوچه بنی هاشم را به طور کامل برای مردم تشریح می کنیم و وقایع را برای این عزیزان تشریح می کنیم. علاقه مند به زبان نمایشنامه.»
وی گفت: غرفه مشاوره خانواده، غرفه محصولات فرهنگی، غرفه کودک و غرفه رسانه با تاکید بر تولید محتوا و فعالیت رسانه ای در این نمایشگاه فعال است.
همچنین در این برنامه سید مهدی رضوی رئیس هیئت امنای حضرت زینب(س) گفت: امکانات نمایشگاه هر ساله پس از پایان هیئت حفظ و گسترش می یابد.
وی افزود: مردم در زمان برگزاری نمایشگاه تا جایی که می توانند کمک می کنند و از امکانات عمومی در نمایشگاه بهره می بریم و از نزدیکانی که در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری فرصت دارند بهره می بریم تا کمترین قیمت را داشته باشند.
رئیس هیئت امنای حضرت زینب(س) خاطرنشان کرد: حساب بانکی تجارت به شماره 1530717646 به نام هیئت امنای حضرت زینب(س) آماده پذیرش کلیه هدایا و نذورات خیرین می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید