روزنامه جمهوری اسلامی: باید انتقام خون شهید صیاد هدی را با ضرب و شتم یک ژنرال اسرائیلی بگیریم.

روزنامه جمهوری اسلامی: باید انتقام خون شهید صیاد هدی را با ضرب و شتم یک ژنرال اسرائیلی بگیریم.

روز جدید : جمهوری اسلامی نوشت: انتقام باید قاطع، قاطع و بازدارنده باشد. وقتی کتک خورد و صدایش در کشور شنیده شد، باید بازی کنیم تا صدایش دنیا را بلند کند. درست مثل هرمشهر. آمدند او را گرفتند و قفلش کردند. ما این کار را به سختی انجام دادیم، اما آنقدر محکم بازی کردیم که صدای آن صد برابر شد. ما آنقدر ضربه زدیم که 19000 رزمنده عراقی در تسلیم درجات خود را بالا بردند. نمونه عملیات پیروزمندانه بیت المقدس را پیش روی خود داریم.

در پاسخ به اشغالگران قدس ما نیز باید به همین ترتیب عمل کنیم. وقتی اعتصاب می کنند نباید بتوانند آنجا را ترک کنند. آنها باید چندین بار غذا بخورند. اینکه مسئولان مختلف همیشه از انتقام حرف می زنند و آن را توبه می نامند، اما دشمن آن را بارها و بارها تکرار می کند، منطقی نیست.

حداقلش این است که اعمال ما – اگر هم بود – مایه تاسف نبود وگرنه آرزو را تکرار نمی کردیم. این مسیر را به صورت یک نقطه کامل کنید و با ضربه مناسب خط را شروع کنید. باید قوی و قوی باشد. جواب «ها» جز با «هوی» ممکن نیست! در تهران بودند، باید در تل آویو جواب بگیرند. ظهر گفتند باید غصه روزشان را بخوریم. روزنامه هایشان را با خبر ترور تزیین کردند، صفحات اول همه روزنامه های ما باید با چنین تزیینی مزین شود.

اگر انتقام جویان در اسرع وقت به وعده خود عمل کنند، ما به بازدارندگی خود ایمان داریم. این گستاخی در صورت بی پاسخ ماندن باعث شجاعت بیشتر رژیم دروغین و تروریست می شود. چشم به چشم، دست در دست. سرهنگ صیاد به خدایی که دست ما بود زد، باید با زدن یکی از ژنرال ها دستشان را قطع کنیم. ما باید جدول را واضح و قوی باز کنیم و اقدامات متقابل را در برابر هر ضربه ای که آنها وارد می کنند، هر وحشتی که انجام می دهند، ثبت کنیم. گفتار درمانی نه زخم های دل ما را التیام می بخشد و نه آن ها را التیام می بخشد. ضربه سنگینی است که آنها را در “خاکستر” خود فرو می برد.

دیدگاهتان را بنویسید