سردار پاکپور: باید انتقام خون حاج قاسم را از راه های دیگر بگیریم

سردار پاکپور: باید انتقام خون حاج قاسم را از راه های دیگر بگیریم

روز جدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: خون حاج قاسم به قدری زیاد است که اگر همه سران آمریکا کشته شوند، انتقام خون حاج قاسم برگردانده نمی شود، بنابراین باید انتقام خون حاج قاسم را بگیریم. از راه های دیگر

سردار محمد پاکپور با حضور در گلزار بین المللی شهدای کرمان و تجدید میثاق و بیعت با سردار حاج قاسم سلیمانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هرگونه تهدیدی را دفع کنید.

وی افزود: شما این را بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی دیدید و دنیا آن را تجربه کرد. اما خون حاج قاسم آنقدر زیاد است که اگر همه سران آمریکا کشته شوند، انتقام خون حاج قاسم بر نمی گردد، پس باید انتقام خون حاج قاسم را از راه های دیگر بگیریم.

پاکپور ادامه داد: تاکنون پاسخ قاطعانه ای به تحرکات رژیم صهیونیستی و آمریکا داده ایم. بعد از شهادت حاج قاسم به نقطه ی خویشتن داری رسیده ایم و دشمنان دیگر قادر به اقدام علیه نظام جمهوری اسلامی نیستند.

وی افزود: اکنون معادله ای تعریف شده و دشمن آن را درک کرده و می داند که اگر رعایت نکند ضربه سختی به او وارد می شود. ما این معادله را ادامه خواهیم داد. فرزندان و سربازان و همرزمان حاج قاسم با الهام از قربانیان حاج قاسم با هر توطئه ای مقابله خواهند کرد و دنیا این را فهمیده است.

دیدگاهتان را بنویسید