قصد داریم انتقام حاج قاسم و شهدای مدافع حرم را بگیریم/ پس از آزادسازی نبل و الزهرا، کاغذ به سوریه بازگشت.


ساعت: 15:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805259

رفیق شهید سلیمانی گفت: ما هزینه های زیادی برای مقاومت پرداختیم، اما هر چه جلوتر می رویم هزینه هایمان کمتر و منافع ما بیشتر می شود. حاج قاسم و شهدا مدافع حرم بودند و آمریکا را از منطقه بیرون کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از قم فردا، سردار اسداله گنجعلی در ششمین یادواره شهدای مدافع حرم استان قم که شامگاه 12 بهمن ماه در مصلای قدس قم برگزار شد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران حرم است. اگر این حرم آسیب ببیند اسلام آسیب دیده است حملات تروریستی در منطقه یک هدف داشت و آن نابودی جمهوری اسلامی بود اما حضور مردم ایران در صحنه از جمله 23 تیر و روز نهم و 31 اسفند باخمن. و انتخابات اجازه نداد یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

همرزم شهید سلیمانی افزود: پس از حادثه برج های دوقلو در آمریکا و موج تجدید حیات اسلامی، دشمنان دیدند که منطقه خاورمیانه از دست آنها خارج می شود. آنها یک ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا تشکیل دادند و عراق را به مدت سه هفته اشغال کردند. سامانه ای کاملا وابسته به آمریکا ایجاد کنید که با بصیرت دانشمندان عراقی و قیام مردمی کور شد، اما دشمنان داعش آن را ایجاد کردند و 15 کیلومتر تا بغداد پیشروی کردند اما جبهه مقاومت در مقابل آنها ایستاد.

فرمانده سابق لشکر عملیاتی 17 امام علی بن ابیطالب(ع) خاطرنشان کرد: یک حادثه در سوریه و یک خطای داخلی و شورش بیرونی باعث شده است که مثلث های غربی، یهودی و عربی از 110 کشور اجیر وارد سوریه شوند. 96 درصد خاک سوریه قرار است اشغال شود، اما حاج قاسم با یارانش فاطمیون، زینبیه و حیدری با یاران مخلص ایرانی خود مقاومت می کند و دروازه های دمشق را در دروازه حلب فتح می کند. شد

گنجعلی گفت: 12 بهمن 1394 فاطمیون، زینبی ها و رزمندگان ایرانی از جمله سربازان لشکر 17 قم در هوای بسیار سرد و ابری و با عبور از میان باغات زیتون پیچیده که از یک سو در محاصره تندروها و از سوی دیگر داعش قرار داشتند. ساعت 5 صبح دیگر نمی توانست به بالای این کاروان حرکت کند. دستور حمله به نبل و الزهرا با رمز یا فاطمه الزهرا صادر شد. از طرفی برای شهادت همرزمانشان اشک می ریختند.

همرزم شهید سلیمانی افزود: پس از آزادسازی نبل و الزهرا، کاغذ به سوریه بازگشت، داعش عقب نشینی کرد و مرزهای سوریه، عراق، لبنان و ایران آزاد شد و حاج قاسم این پیام تاریخی را ابلاغ کرد. هیچ آدرسی در این کره خاکی وجود نخواهد داشت، داعش نابود شد و جبهه مقاومت پیروز شد.

وی گفت: آمریکا در منطقه به دنبال سه راهبرد نابودی جمهوری اسلامی، امنیت رژیم صهیونیستی و حضور نظامی بود که در هر سه راهبرد شکست خورد. زمانی در داخل کشور اسلحه نداشتیم اما امروز موشک و پهپاد برای مقاومت است، روزی در شهرهایمان نگهبان نداشتیم اما امروز اسراییل را گرفتیم، مردم مسلمان.

گنجعلی تاکید کرد: ما هزینه های زیادی برای مقاومت پرداختیم، اما هر چه جلوتر می رویم هزینه هایمان کاهش می یابد و منافع ما بیشتر می شود. ما انتقام خون حاج قاسم و شهدای مدافع حرم را می گیریم و آمریکا را از منطقه بیرون راندیم و قصد داریم انتقام سیلی ناجوانمردانه در خیابان های مدینه را بگیریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید