ما باید سوریه را بگیریم، انتقام چیز دیگری است


ساعت: 11:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806722

ستاره های تیم ملی بسکتبال و منتخب تیم ملی در حاشیه تمرین امروز صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ امروز حوالی ساعت 10:00 (دوشنبه 18 بهمن) در سالن بسکتبال آزادی تمرین تیم ملی بسکتبال که به تازگی وارد مرحله اردویی برای آماده سازی مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2023 شده است. مجموعه ورزشی با رسانه ها برگزار شد. حضور

در ابتدای تمرین آسمان خراش های ایرانی شروع به گرم کردن آن کردند. چند ستاره تیم ملی به دلیل مثبت بودن تست تاج، مصدومیت و مشکلات قرنطینه کشورهای خارجی نتوانستند در این اردو حضور یابند.

ستاره های تیم ملی در حاشیه این اردو صحبت کردند.


a1451932 eefe 44d2 8c00 a00c8cdcfa7d خبر خاکستری


* کامرانی: دوست دارم پازل سه نفره ما را با حامد و صمد ببینم

مهدی کامرانی درباره شرایط اردوی تیم ملی گفت: قبل از شروع اردو عده ای دچار بیماری عروق کرونر قلب شدند که شرایط را سخت کرد. تیم ما بعد از اولین پنجره که بازی های خوبی داشتیم تشویق شد. بازیکنان جدید تیم ملی انگیزه بالایی دارند و مسابقات نزدیک است که باعث افزایش کیفیت آمادگی و ملی پوشان در دیدارهای سخت بعدی خواهد شد. امیدوارم در این چند وقت خوب تمرین کنیم و بازیکنان جدید و کروات های برگشته با تیم هماهنگ شوند تا بتوانیم قزاق ها را در تهران شکست دهیم.

وی افزود: وضعیت بازیکنان نسبت به قبل متفاوت است و اگر بلافاصله بعد از قهرمانی می آمدیم شرایط فرق می کرد. 14 روز است که تمرین نکرده ام و قزاقستان همیشه یک تیم فیزیکی بوده و امتیاز ویژه ای دارد. بسکتبال آنها اروپاست و در روسیه لژیونر دارند. امیدوارم با همت و پشتکار بتوانیم از این شرایط سخت عبور کنیم. جوان ها باید در قالب یک تیم ملی بیایند و انگیزه قهرمانی را به تیم بدهند.

کامرانی درباره وضعیت خود گفت: یکی دو روزی است که تمرین می کنیم. وضعیت جسمانی من قبل از ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب خیلی خوب بود اما به دلیل سنم کمی افت داشتم. امیدوارم به تنهایی با یک مربی بدنساز کار کنم و در شرایط ایده آل برای تیم ملی بازی کنم. اضافه کردن بازیکنان جدید حداقل به یک ماه تمرین نیاز دارد تا بچه ها سازگار شوند.

وی در خصوص غیبت دو همبازی قدیمی خود صمد و حامد در تیم ملی گفت: دوست دارم پازلی از سه بازیکن خودمان را با حامد و صمد ببینم. دوست دارم کنار هم باشیم و خاطرات مردم را تکرار کنم اما هنوز بازیکنان بزرگی در تیم ملی حضور دارند. می توانم با جمشیدی، ارسلان و بهنام بازی کنم و امیدوارم همین روحیه به تیم ملی بازگردد.


aff27151 ff0b 4f54 a550 0ed6f255af48 خبر خاکستری


جمشیدی: باید سوریه را بگیریم، انتقام چیز دیگری است

محمد جمشیدی درباره شرایط تیم ملی گفت: شرایط خاصی دارد و بچه ها اغلب تاج گرفتند و به تمرین و اردو رفتند. بچه ها همچنان درگیر هستند و شرایط سخت است. ۲ هفته تمرین نکردن یعنی دور شدن از شرایط مسابقه و امیدوارم در جای درست مانده باشیم و بتوانیم به عقب برگردیم و هماهنگ شویم.

وی درباره دیدارهای پیش رو گفت: بعد از شکست مقابل سوریه یک برد داشتیم اما باید در همه مسابقات پیروز شویم و بحث انتقام چیز دیگری است. برای سهولت در دور بعد، باید همه امتیازها را بگیریم. این شکست به دور از منطق و تلخ بود اما امیدوارم سوریه را بگیریم و جبران کنیم.

جمشیدی با تاکید بر اینکه پیش بینی می شود این مسابقات با حضور تماشاگران برگزار شود، گفت: حضور تماشاگران در لیگ می تواند به ارتقای کیفیت کمک کند. خود بازی برای ما تمرین می شود و هیجانش کم می شود. ما دوست داریم سالن ها باز شوند و تماشاگران به ما کمک کنند تا لذت ببریم.


46f87a33 b89e 4c21 8f95 ec85a6c77cc9 خبر خاکستری


* دلیرزهان: بزرگان حواسشان به ما اردوگاه اول است

احسان دلیرزهان درباره حضورش در تیم ملی گفت: 2 سال در لیگ حضور داشتم و می خواستم به تیم ملی دعوت شوم اما نظر کادرفنی را جلب کردم و متوجه شدم که شایسته حضور در اردو هستم. از اولین تلاشم خوشحالم و امیدوارم در اردوها بمانم.

وی افزود: روز اول آزمون PCR گزارش دادیم که برخی از بزرگان مبتلا شده اند. شرایط خوبی داریم اما شرایط در تاج خطرناک شده است و باید خیلی مراقب باشیم.

دلیرجان درباره شرایط تیم ملی گفت: بازیکنان در پست من باتجربه و فوق العاده هستند اما من هم سعی می کنم در تیم باشم. بزرگترها به ما اردوگاه اول توجه می کنند و طوری رفتار می کنند که غریبه نشویم.

بازیکن تیم ملی درباره وضعیت مصدومیتش گفت: من دچار رگ به رگ شدن مچ پا شدم که به سرعت خوب شد و مشکلی ندارم.


b16587f2 ac09 4ee4 87c8 ee7d4f35aa3f خبر خاکستری


خاتمی: وقت کم داریم. کار زیادی نمی توان کرد

مهران خاتمی مربی تیم ملی بسکتبال درباره شرایط تیم ملی گفت: کمتر از 3 هفته فرصت داریم و در ابتدای اردوها با اومیکرون دیدار کردیم. ما سعی می کنیم بچه ها را در انزوا نگه داریم و بیماری را افزایش ندهیم. رقبا را خوب می شناختیم و آنالیز داشتیم. سعی می کنیم در هفته های آینده تکنیک ها و تاکتیک ها را بررسی کنیم و بچه ها با دست پر برگردند.

وی افزود: زمان کمی داریم. کار زیادی نمی توان کرد و فقط باید بتوانیم لیگ را به حالت عادی برگردانیم. این قرار است یک معامله بزرگ باشد.

سرمربی تیم ملی درباره تعطیلی مسابقات قهرمانی گفت: عاقلانه ترین تصمیم این بود که تعطیلی لیگ را با اردو هماهنگ کنیم. کار سخت شده است اما امیدواریم با برنامه ریزی مشکل حل شود.


ccdb1589 442d 4d8c ad25 91f8c17581e7 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید