سرمربی استقلال: دوست داریم انتقام پرسپولیس را بگیریم

سرمربی استقلال: دوست داریم انتقام پرسپولیس را بگیریم

بیژن طاهری سرپرست استقلال درباره تساوی و تقابل این تیم با نساجی مازندران در جام حذفی گفت: هر تیمی که در این مرحله حضور داشته باشد قطعا به چهار تیم نهایی راه یافته است. نساجی تیمی ریشه دار و با سابقه است و در مرحله حذفی بازی سختی را مقابل این تیم پیش رو داریم.

وی درباره اینکه استقلال می خواست در این مرحله با پرسپولیس بازی کند، ادامه داد: طبیعی است که برای جبران شکست لیگ مقابل پرسپولیس، دوست داشته باشیم با این تیم بازی کنیم. امیدوارم هر دو تیم در دیدارهای خود پیروز شوند تا شاهد دربی جذابی باشیم.

سرمربی استقلال درباره اعتراض آبی ها به عدم همزمانی سه هفته پایانی لیگ برتر گفت: ما به این موضوع اعتراض داریم و معتقدیم سه هفته باید همزمان برگزار شود. چه کسی حدس می زد که مارینرز جلوتر از سپاهان به تساوی برسد؟ این جذابیت فوتبال است. سازمان لیگ باید هرچه زودتر این سه هفته را هماهنگ کند چرا که مثلا دیدار ما با نفت برای این تیم برای سقوط بسیار مهم است و سایر تیم های انتهای جدول هم باید در همان روز بازی کنند.

طاهری درباره برگزاری بازی پرسپولیس مقابل پیکان در ورزشگاه دستگردی گفت: عدالت حکم می کند این بازی در دستگردی برگزار شود چرا که ما هم در همین ورزشگاه مقابل این تیم بازی کردیم.حتی بازی پرسپولیس مقابل هواداران در جام حذفی نیز باید باشد. در دست ها

وی در خصوص اینکه طلب استراماچونی پرداخت شده است، گفت: از کادرفنی استقلال و حجت کریمی بابت پرداخت این بدهی تشکر می کنم. اینکه جریمه بعدی را لحاظ نکردیم جای تشکر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید