حاج قاسم مثل پدر معنوی فرزندان شهدای مدافع حرم بود

ساعت: 14:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794860

همسر اول شهید مدافع حرم دیار سربداران: رفتار شهید حاج قاسم سلیمانی مانند پدری مهربان برای فرزندان شهدا بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابو یسانی همسر شهید رضا دامرودی در گفت و گو با صبح توس با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی داغ بود و همیشه در کنار خانواده شهدای مدافع حرم بود، گفت: حاج قاسم به چشمان پدر روحانی خود نگاه کرد.

وی با بیان اینکه پس از شنیدن خبر شهادت حاج قاسم، خانواده ها دوباره ناآرام شدند، تاکید کرد: در ابتدای خبر سعی کردم فرزندم را در جریان این خبر قرار ندهم، زیرا علاقه او به حاج قاسم و شنیدن این خبر می تواند او را برگرداند. به روزهای سخت شهادت پدرش.

همسر این مدافع حرم تاکید کرد: در دیداری که خانواده های شهدا با حاج قاسم داشتند، حاج قاسم سلیمانی در روابط با خانواده ها و به ویژه فرزندان شهدا فقط با رفتار شهید فروتنی نشان دادند. بلکه مراقب بچه ها هم بود.. ما باید با احترام کامل با شهدا رفتار کنیم.

ابوسیانی همچنین با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی الگویی است که همیشه در ذهن فرزندان شهدا ثبت خواهد شد، گفت: شهدای ما نیز آن را نماد اخلاص، فداکاری و ایثار در طول زندگی دنیوی خود می دانند.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی تابع ولایت بود و این نکته را هرگز نباید فراموش کرد، خاطرنشان کرد: حضور در مکتب حاج قاسم با پیروی از ولایت محقق می شود و نمی توان بدون قبول ولایت، پیرو حاج قاسم بود.

به گفته سردار سلیمانی، همسر این مدافع در ادامه با اعلام هر خبری از پیروزی در جبهه مقاومت، دل فرزندان شهدا از همه شادتر بود، گویی هر بار سردار انتقام پدران خود را از دشمن می گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید