به دشمنی که قصد تعرض به منافع ملی را دارد پاسخ رقت انگیزی خواهیم داد

ساعت: 11:03
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1921886

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هر دشمنی که در هر جایی وجود دارد، اگر قصد تعرض به منافع ملی و تمامیت ارضی ما را داشته باشد، بداند که قطعا پاسخ رقت انگیزی به آنها خواهیم داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره پیشرفت های موشکی ارتش گفت: ما در دوران دفاع مقدس موشکی نداشتیم و بدون موشک با دشمنی که موشک داشت و با موشک می جنگیدیم. با ایثار، ایثار، ابتکار و خلاقیت توانستیم هشت سال از حریم مقدس پاسداری کنیم.» تا با پیروزی پیروز شویم.

وی افزود: پس از آن مدت، با وجود همه تحریم‌هایی که علیه ما اعلام شد، سعی کردیم تجهیزاتی ایجاد کنیم که ما را در ابعاد مختلف موشکی، هوایی، زمینی و دریایی خودکفا کند. به گونه ای که با توجه به تهدیدات روز اسلحه و مهمات در اختیار داریم و به کسی نیاز نداریم.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به پیشرفت های پدافندی کشورمان گفت: امروز در ابعاد مختلف از جمله زیردریایی، ناوشکن، موشک انداز، انواع پهپادهای بدون سرنشین در همه نیروها، تانک، خودرو، هواپیما به نقطه ای رسیده ایم. ، سیستم های راداری، دفاعی، جنگی، الکترونیکی و سایبری که دیگر نیازی به تجهیزات دیگران نداریم.

وی افزود: این دستاوردها حاصل تلاش، عشق و فداکاری جوانان کشورمان است که پای کار آمده اند و همین امر موجب جهش در عرصه های مختلف دفاعی شده است.

دریادار سیاری با بیان اینکه امروز در حوزه موشکی انواع موشک ها با برد و ویژگی های مختلف، قدرت تخریب متفاوت و دقت فوق العاده داریم، تصریح کرد: داشتن قدرت موشکی، پهپاد و نخبگان اطلاعاتی، جنگ الکترونیک و مسائل سایبری از جمله مواردی است که مسائل جدیدی که ارتقای توان رزمی نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران حرف اول را می زند و در راستای تهدیدهای روز است.

وی ادامه داد: ما سعی کرده ایم با نگاه به آینده به این جایگاه دست یابیم و مطمئن باشید در آینده پیشرفت خواهیم کرد و سلاح های مورد نیاز خود را با توجه به نیاز خود تهیه خواهیم کرد.

معاون هماهنگ کننده ارتش تاکید کرد: هر دشمنی که در هر جایی وجود دارد، اگر قصد تعرض به منافع ملی و تمامیت ارضی ما را داشته باشد، بداند که قطعا پاسخ رقت انگیزی به آنها خواهیم داد.

وی در پایان افزود: ما آماده مقابله با هرگونه تهدید علیه خود در هر نقطه هستیم و قطعا تاکتیک های حساب شده خود را پیش بینی کرده و در صورت لزوم از آن استفاده خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید