فریب جنگ های فتوشاپی/تلاش های جدی دشمن را نخورید. تسخیر ذهن جوانان به ویژه دانش آموزان


ساعت: 15:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۵
کد خبر: 1903884

سید مریم غفاری گفت: تمامی دانش آموزان سوار بر موج مهسا امینی ناآگاهانه فریب هجمه های رسانه ای دشمن را خوردند و می توانیم با توضیح آنها را برگردانیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیده مریم غفاری مدرس و پژوهشگر دانشگاه در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: متأسفانه جوانان برای داشتن حجاب توجیهی ندارند و دلیل حفظ حجاب را نمی دانند.

وی ادامه داد: اکثر سوالاتی که دانش آموزان در پرسش و پاسخ می پرسند شامل این سوالات می شود: چرا حجاب داریم، چرا حجاب اجباری است، حجاب در جامعه چه فایده ای دارد، هر چه رنج می بریم به خاطر چادر است!

غفاری افزود: حجاب در کشور ما یک ارزش و یکی از قوانین است، اما دشمن حقیقت را زیر و رو کرد و حجاب را محدودیت معرفی کرد.

این مدرس دانشگاه بیان کرد: 20 سال است که با چادر در صحنه اجتماعی کار می کنم یعنی. در دانشگاه و هرگز آن را یک محدودیت ندیده ام، بلکه آن را یک فضای شخصی برای خود می دانم.

وی با بیان اینکه حجاب با حفظ جایگاه زنان، آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد، گفت: زمانی که بی بند و باری در جامعه شیوع پیدا کند، آسیب های اجتماعی افزایش می یابد، بنابراین یکی از مزیت های حجاب حفظ حریم و کرامت در جامعه است. خوب.

غفاری تاکید کرد: متاسفانه دشمن برای تحریف حجاب زنان در کشور برنامه ریزی کرده است. اجبار خوب یا بد داریم. مثلاً وقتی مریض هستم حتماً به توصیه دکتر گوش کنم، پس این اجبار خوب است.» یا دست زدن به پریز خطرناک است، این اجبار هم خوب است.

این استاد دانشگاه گفت: دشمن زورگویی را در ذهن ما بد جلوه داده است به گونه ای که در جریان جنبش مهسا امینی، دختران محجبه ما نیز ناآگاهانه در حمایت از این حرکت توئیت می کردند، بنابراین این پیش مفهومی اکنون در مورد حمله به حجاب است. . .

وی ادامه داد: ذهن دانش آموزان ما از دلایل و فواید حجاب خالی شده است و از سوی دیگر دشمن با القای محدودیت و اجبار بودن حجاب می خواهد جوانان را از ما بگیرد.

غفاری افزود: این پرسش و پاسخ ها بسیار کمک کننده بود و برخی از دانش آموزان را که ماسک به گردن داشتند، بر آن داشت تا نقاب خود را بر روی گردن بگذارند.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: همه دانشجویانی که سوار بر این موج شدند ناآگاهانه فریب هجمه های رسانه ای دشمن را خوردند و می توانیم آنها را برگردانیم و با جهاد خادم اسلام شویم.

وی گفت: دانش آموزان کانالی را به من نشان دادند که تصاویری از وحشیانه ترین اعمال نیروی انتظامی در آن بود و ذهن بچه ها درگیر بود و تصورشان از این نیروها تغییر کرد. من عکسی را در این کانال با فتوشاپ بررسی کردم. و اصل عکس را پیدا کردم که مربوط به درگیری های آمریکا بود و به بچه ها تاکید کردم که هیچ چیزی را بدون تایید در رسانه ها قبول نکنید.

غفاری با بیان اینکه دشمن از ابزار فتوشاپ برای بد جلوه دادن و بد جلوه دادن به خیر و تباهی مردم استفاده می کند، اظهار داشت: تمام شگردهای دشمن نیازمند ساعت ها کلاس، سخنرانی و کار رسانه ای است که در دانشگاه تبیین شود.

این استاد دانشگاه ادامه داد: جنگ شناختی دشمن بسیار جدی است و از هوش مصنوعی برای شناسایی علایق جوانان و ایجاد محتوای مرتبط استفاده می کند.

وی گفت: مسئولان باید در حوزه آموزش و پرورش بسیار تلاش کنند و مربیان تبیینی جهاد در دانشگاه تربیت کنند تا جوانان را با واقعیت های نظام و انقلاب آشنا کنند.

غفاری در پایان خاطرنشان کرد: ذهن جوانان در چنگال افکار و اندیشه های دشمن است و همه باید برای این جنگ روایت ها متحد شویم زیرا اگر امروز این مهم اتفاق نیفتد در آینده جوانان ارتش خواهند شد. دشمن برای پیاده سازی اندیشه های غربی در کشور.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید