فریب پیامک های جعلی جبران بنزین را نخورید

ساعت: 16:29
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781806

مدیر روابط عمومی شرکت پخش نفت اصفهان:

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی استان اصفهان اعلام کرد: هرگونه اطلاع از بنزین یارانه ای جبرانی از طریق رسانه های رسمی به اطلاع مردم می رسد تا با پیامک های جعلی مردم را فریب ندهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مدیر روابط عمومی شرکت پخش نفت اصفهان در گفتگو با صاحب نیوز؛ وی از مردم خواست فریب اس ام اس های جعلی «سهمیه سوخت جبرانی» را نخورند.

باخمن علیپور بر لزوم افزایش سواد رسانه ای مردم برای جلوگیری از سوء استفاده در چنین مواقعی تاکید کرد و گفت: اطلاعات محرمانه بانکی و شخصی افراد که از طریق این پیامک های جعلی به دست می آید، می تواند مورد سوء استفاده دلالان قرار گیرد.

وی در بیانیه‌ای که شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سایت‌ها و لینک‌های جعلی منجر به ثبت سهمیه سوخت جبرانی و در نتیجه سرقت اطلاعات محرمانه بانکی و شخصی می‌شود.

بر اساس اخبار دریافتی، در این روش کلاهبرداران با ارسال لینکی در قالب پیامک برای شهروندان از کاربر می خواهند برای دریافت سهمیه سوخت جبرانی به لینک موجود در پیامک مراجعه کرده و پس از آن افراد به سایت های فیشینگ هدایت شوند. و فریب خورد. .

اطلاعات لازم و جامع در خصوص تخصیص سهمیه سوخت جبرانی به صورت رسمی اعلام می شود و مردم از ورود به سایت ها و لینک های مشکوک و نامعتبر که از طریق پیامک ارسال می شود خودداری می کنند.

باید بار دیگر از صبوری اقشار مختلف مردم و همکاری با وزارت نفت و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در بحران اخیر سامانه هوشمند سوخت قدردانی کنیم. وی افزود: خوشبختانه امروز با فعالیت جهادی و شبانه روزی کارکنان متعهد و متخصص وزارت نفت در تمامی سمت های فعال، امکان استفاده از کارت هوشمند سوخت فراهم شده است.

روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی استان اصفهان با بیان اینکه امروز در مخازن استانی سوخت به اندازه کافی ذخیره شده و تمامی پمپ بنزین های استان به حالت عادی بازگشته اند، از همکاری مردم با شرکت پخش در هفته گذشته تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید